úterý 9. října 2012

Homecoming dance

Mám sice trochu zpoždění, ale i tak se s Váma chci podělit o svůj naprosto úžasnej, dokonalej sobotní večer.
S přípravama jsem začala už ráno. Bere se to tady opravdu naveliko, takže nechat si udělat nehty, vyhodit příšerný peníze za šaty, nechat se učesat a namalovat od kadeřníka je tady uplně normální. :) Já to tak na veliko neměla, protože mi přišlo opravdu zbytečný vyhodit 60 a víc dollarů za šaty, když jsem si dvoje přivezla a 60dollarů za kadeřníka a líčení, když si to můžu udělat sama (případně s pomocí Jodi :D). Takže mě homecoming stál 10dollarů za vstup a 6 dollarů za umělý nehty, který jsem si sama nalepila. :D
Každopádně hned ráno jsem vyrazila s Jodi pro nehty. Vrátily jsme se asi kolem 10., dala jsem si sprchu, udělala si nehty na nohou a připojila se na skype. Během víc jak hodinovýho rozhovoru s rodičema jsem si nalepila nehty na rukách, pak si dala oběd a celkově relaxovala. :)
Asi ve 3 hodiny jsem začala šílet, že nestíhám, protože jsem si myslela, že sraz na focení je ve 4:30. Jodi a Grace nechápaly, proč tak šílim, když je to až v 5:30. Můj stres pochopily, až když jsem ve 4:15 začala plašit, že musíme odejít. Ano, prostě jsem si to spletla a byla připravená o hodinu dřív - nevadí. :D Chvíli jsme teda ještě koukali na televizi a potom v 5:15 konečně vyrazily na můj první a zároveň poslední homecoming dance v životě.
V 5:30 jsme se teda všechny sešly na určenym místě. Narychlo udělaly pár fotek, protože byla kosa jak blázen (jestli bylo tak 8stupňů Celsia, tak je to dost). Potom jsme se všechny přesunuly k Tanye, kde byla domluvená večeře. Večeře byla naprosto vynikající a vzhledem k tomu, že jsem většinu holek z tý skupiny neznala, tak jsem se během večeře krásně seznámila. :) Po večeři jsme hrály různý společenský hry atd. Bylo to strašně fajn. :)
Asi v 8:30 jsme se přesunuly na dance. Hned jak jsem tam přijela, jsem byla naprosto okouzlená. Bylo to opravdu jak ve filmu. Všude světýlka, výzdoba - opravdu NÁDHERA!! :)
Hned jsme šly tancovat. Za chvíli si mě našel Chris, tak jsme si chvilku popovídali a pak začal hrát ploužák. :) Pak jsme se každej vrátili ke svojí skupině se kterou jsme přišli. Několikrát jsme se ještě potkali, ale to bylo jen prohození pár slov. :) Každopádně jsem si to celý naprosto úžasně užila. :) Byla jsem obklopená skvělejma lidma. Navíc, ačkoliv jsem to původně vůbec neměla v plánu, mi Breanna oznámila, že musim dneska spát s ní a jejíma kámoškama, takže jsem byla fakt naprosto nadšená. :) První oversleep tady. :) Pak přišel závěr. Na závěr hráli dva ploužáky. Já byla dost daleko od Chrise (vůbec jsem neměla tušení, kde je). Nehledala jsem ho, čekala jsem, jestli si on najde mě. Ha a našel. :) Obě poslední písničky jsme byli spolu a já si opravdu připadala jako ve snu. Nějak jsem najednou nemohla uvěřit, že tohle je opravdu moje realita, že jsem opravdu tady a tohle je opravdu skutečnost. :)
V 11:30 to skončilo a já Breanna a Amy jsme vyrazily k nám domů pro nějaký věci na spaní. Hned potom jsme vyrazily plnit úkoly scavenger hunt game, což bylo například: jdi do Walmartu a obleč se jako kluk, vylez na strom, najdi kamínek, udělej fotku na křižovatce atd. :D
Spát jsme šly nakonec asi ve tři ráno, když už jsme byly všechny opravdu hodně unavený.
Druhej den mě holky hodily asi v 11 domů. Byla jsem celou neděli jak mátoha, ale fakt to stálo za to. :)
Jinak dneska jsem se dozvěděla, že jsem měla málem homecoming date. Emilin kámoš našel Chrisovo básničku pro mě, ve který mě žádal, jestli s nim půjdu na homecoming. Cute. :) Asi se chudák neodvážil. :D


trsáme na wii :D

s Alexis 
s Tanyou - naše hostitelka :) 
na homecoming dance :)

a mojí sousedkou 










s Breannou :) 
já, Breanna a Emily

jdi do Walmartu a oblíkni se jak kluk :D

lez na strom (ano, to všechno bylo v šatech a podpatkách :D)

zastav na křížovatce a udělej fotku :D 
myslim, že ve 2:30 ráno jsme opravdu krásný :D  
kus si taco a kousni si :D :D

právě si užíváme wii :D 
Mějte se tak úžasně jako já!!

7 komentářů:

  1. TYJO! Zavidim! Uz chapu, proc z toho vsichni jsou tak nadseni. My bohuzel Homecoming Dance nemeli. A do ted toho hrozne lituju, kdyz vidim ty tvoje fotky :/
    Mimochodem, byl americkej tanecni styl na rychlejsi pisnicky tak sexualne explicitni, jak mi vsichni vypraveji? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budete mít nějakej jinej dance? :) jinak s tim stylem.. já jsem se toho uplně bála, když jsem to všechno slyšela, ale bylo to uplně v pohodě. :) Ano, byly i páry, na který se bylo lepší nedívat, protože v opačnym případě jsem měla pocit, že jim narušuju jejich intimní chvilku, ale rozhodně to nebylo tak, že by tak tancovali všichni. :)

      Vymazat
  2. Téda a já si myslela, že se na homecoming nosí dlouhé šaty. Jsem mimo.). Musím říst, že ti to sluší a tu zábavu ti přeju(ale i trochu závidím.).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nn.. dlouhý šaty se nosí až na prom, kterej je někdy na konci roku :) chtěla jsem se zeptat, jestli jsi začala pracovat na tvym roce tady? :)

      Vymazat
    2. Vzhledem k tomu, že teď mám úplně špatné známky, tak se snažím zapracovat na známkách. Jinak angličtinu s epoctivě učím a samozřejmě i jiné předměty, prtože potřebuji stipendium a to s trojkama(nebo dvojkama) nejde.).

      Vymazat
    3. ty chceš jít na soukromou školu?

      Vymazat
    4. Ne, ale potřebuji stipendium do zahraničí, jinak si to nemůžu dovolit. Takže proto se snažím si nezhoršit známky, abych dostala stipendium na zahraniční cestu do USA.).

      Vymazat