sobota 20. října 2012

Madison

Tak jsem si dneska udělala výlet do hlavního města Wisconsinu - Madison! Vyšlo nám úžasný slunečný počasí. :)
Ráno jsem vstala v 7:15 s tim, že odjezd byl plánovanej v 8:30. K autobusu jsem dorazila uplně přesně na čas, takže jsem nasedla a odjížděly jsme. Místo mi držela Rafí (exchange studentka z Rakouska), což bylo strašně milý. Celý dvě hodiny jsme cesty jsme spolu prokecaly, komunikace vůbec nevázla, paráda. Po příjezdu se najednou všichni rozutekly, takže jsme skončily zase jen spolu. :D Upřímně byla jsem ráda, že jsme se nedostaly mezi skupinu dalších exchange. Nechci bejt zlá a ani o nich nemůžu říct, že by to byli špatný lidi nebo tak, ale prostě si s nima opravdu nemám co říct. Za prvý jim moc nerozumim, jejich akcent je pro mě moc silnej, za druhý mluví strašně potichu (to snižuje mojí šanci jim rozumět) a za třetí se k nim přidala Američanka, která mi leze na nervy neskutečnym způsobem. Prostě to nejsou lidi mojí krve. :D
Zato Rafí je naprosto můj člověk. Obešly jsem si spolu farmers market a šly do Capitolu. Dozvěděla jsem se, že je to menší napodobenina Washingtonskýho Capitolu. :) Tam se mi to strašně líbilo, několik pater, různě členěný, zdobený, fakt pěkný. Největšim překvapenim tam bylo, že jsme potkaly Julie (exchange studentka z Německa, která změnila školu). To mě fakt dostalo, plánovaný to vůbec nebylo. Chvíli jsme si pokecaly a ona pak musela ještě s její hostsister odejít. Bylo to ale fajn. :) Ona mi na Neenah high school opravdu chybí.
Potom jsme se vydali do State street. Hlavní ulice tady. Neskutečně dlouhá, plná obchodů, jídla, pití, zmrzlin - všeho, na co si vzpomenete. Takže jsme našly dárek pro Rafí hostmom, najedly se, pokecaly, prošly se, ponakupovaly, viděly asi tak milion lidí v červeno-bílym oblečení, protože zrovna dneska hrály Badgers, což je tým místní college a červená a bílá jsou jejich barvy, připojily jsme se k další skupině holek z naší školy.
Dneska je tady v USA Sweetest day. Nikdy jsem o tom neslyšela, tak mi to moje rodina vysvětlila. Prostě dáváš dárek lidem, který máš fakt hodně ráda (většinou přítel a přitelkyně). Když jsem se vrátila domů, čekal tu na mě balónek, kterej mi oznamuje: Happy sweetest day! To bylo rozhodně milý přivítání. :) Byl to skvělej den. :)
Přidávám fotky a přeju krásnou neděli. :)
Capitol

Capitol a já :D

krásnej podzim :)

nakonec jsme to muzeum nějak nestihly, ale musela jsem udělat aspon fotku :) 
můj úlovek z farmers market

Capitol jinak :D 

v Capitolu :)

jsem v nejvyšším patře :) bylo to fakt krásně členěný, ale z tý fotky to moc poznat nejde

Pohled do State street

ani nemusim do New Yorku, abych jí viděla :D

oběd ve Five Guys :) 
pouliční zpěvák 

můj very healthy lunch (třetí burger tady :D)

krásný překvapení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat