úterý 7. srpna 2012

Come anytime! - aneb datum odletu

Tak se po pár dnech hlásím znovu s pár informacemi. Konečně se věci asi trochu pohnuly. V neděli jsem odeslala vyplněný formulář DS 160 do agentury na překontrolování. Přiznám se, že jsem formulář nečekala tak obsáhlý, ale za asi hodinu jsem se s nim nakonec zdárně poprala. Včera jsem celý dopoledne čekala, než se mi zkontrolovaný vrátí. Tak se stalo zhruba okolo 15. hodiny. Hned jsem to odeslala a zaregistrovala se na pohovor. Mile mě překvapilo, že bylo možný si vybrat už čtvrteční datum. Očekávala jsem spíš až pondělí. No každopádně se teda ve čtvrtek asi kolem 6. ráno vydám do Prahy na pohovor, protože jsem objednaná už na 8:45 a před tím se ještě musím stavit v agentuře pro nějaký důležitý papíry.
Včera mi zároveň přišla nabídka letenky od agentury. Byla jsem z toho dost překvapená, protože doted nepadlo o datumu příletu ani slovo a najednou letenka s konkrétním datem, který ještě ke všemu bylo 1. září, když škola začíná 4. :D Okamžitě mě napadla myšlenka, že mě rodina nechce, a proto to plánujou na co nejpozdější datum.
Proto jsem si sedla ke skypu a napsala host dadovi, kdy si představujou můj přílet. Odpověď mě uplně nadchla. "Come anytime we are excited to have you!" Jo, to jsem chtěla slyšet! :) Takže po nějakym dalším psaní jsme s ohledem na ceny letenek vybrali 19. srpna jako ideální den. Chtěli, abych přiletěla už 17.srpna (takže mě asi chtěj :D), což ale letenky v tuhle chvíli neumožňujou (pokud nechci letět 30hodin nebo zaplatit tak o 5tísíc víc).
Takže už si držim v ruce letenku (kterou jsem si nakonec koupila sama). Poletim z Prahy přes Amsterdam a Minneapolis. Měla bych letět okolo 18 a půl hodiny. Je to najednou strašně zvláštní pocit, že mi tady zbývá posledních 12 dní. Pořád mi to připadalo strašně daleko a v podstatě, že se mě to vlastně ani moc netýká. Najednou mám pocit, že to nemůžu ani všechno stihnout. Nejšílenější představa je, že touhle dobou za 14 dní už tam budu druhej den. :D
Tak se tu zatím mějte hezky a já brzo dodám článek z ambasády a z předodletový schůzky. :)
Zatím

2 komentáře:

  1. Aaaaaaaaah holka já jsem za tebe tak nadšená! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věř že ne za mě, ale spíš se mnou.. :) lepší rodinu jsem dostat nemohla! :)

      Vymazat