čtvrtek 30. srpna 2012

Pokračování druhého týdne

Tak dneska se pokusim shrnout nejdůležitější věci, co se stalo od pondělí. V úterý ráno jsem se probudila poprvé do prázdnýho baráku. Jako skoro každej den jsem se přes skype spojila s rodičema a vzala si je s sebou do kuchyně, kde jsem se nasnídala atd. Kolem 11. hodiny přišla Grace s kámoškou a vzápětí i John. Vytiskla jsem si svoje vysvědčení z český školy a John mě hodil do školy, abych jim ho předala. To bylo pro mě docela překvapení, protože jsem tak nějak automaticky předpokládala, že půjde do tý školy se mnou, ale řekl mi, že je špinavej a že jestli to zvládnu sama, takže jsem vlastně neměla na výběr a prostě jsem šla poprvé něco zařizovat uplně sama. No samozřejmě jsem ze sebe nemohla vyžvejknou, že jsem exchange student (to slovo mi prostě nešlo přes jazyk). :D První paní mě poslala k nějaký jiný, která ale mluvila šílenou rychlostí, tak si nejsem jistá, jestli jsem si to všechno přeložila správně. Jodi pro jistotu ještě jednou zejtra zavolá do školy, jestli je potřeba k získání High school diploma nějaká změna v rozvrhu nebo jestli mi kredity takhle budou stačit. Doufám, že budou stačit. :D
Po návratu domů jsem si poprvé hladově sama vlezla do ledničky a udělala sandwich. Odpoledne jsem strávila skoro celý s Grace (je s ní strašná sranda). No a večer bylo skvělý zakončení. John mě začal učit golf. :) Vždycky jsem to chtěla zkusit, takže jsem byla nadšená. A prej mi to i docela šlo a někdy mě vezmou    do klubu, tak se strašně těšim. No a potom přišel hřeb večera. John mě chtěl seznámit s nějakym klukem, co bydlí ve stejný ulici a bude na mojí škole taky jako senior. Říkala jsem si proč ne, vždycky je dobrý někoho znát, tak jsme šli. No opravdu mi John mohl říct, že ten soused je jeden z nejhezčích kluků, který jsem kdy potkala. :D Byla jsem z toho jeho zjevu tak zaskočená, že jsem mu nerozumněla ani jeho: "Nice to meet you." a jak debil jsem se ptala, jestli to může zopakovat. :D Asi si musí myslet zajímavý věci. Každopádně mám jeho číslo na mobil, tak se chystám Colinovi napsat sms. :D
Ve středu jsem byla vlastně celej den doma s Grace sama. Dopoledne jsme se tak nějak připravily, abysme mohly vylézt z baráku a šly jsme vyvenčit Sofie. Jodi nám nechala nějaký penízky, že kdybysme měly chut, at si zajdeme na oběd k Tomovi. Myslela jsem si, že je to kousíček, ale trochu jsem se spletla. :D Takže jsme se v tom největšim poledním pařáku (a že byl včera pěknej hic) vydaly s Grace k Tomovi. Šly jsme to asi 25minut tam a pak zpátky. Chodník jsme měly samy pro sebe a když jsme potřebovaly přejít, auta byly z chodců tak překvapený, že samy zastavovaly. :D Američani opravdu nejsou zvyklý chodit. Každopádně jsem včera měla svýho prvního americkýho hamburgera a americkou zmrzlinu. Obojí VÝBORNÝ! :)
Po návratu domů jsme počkaly, až se Jodi vrátí z práce a jely jsme do Targetu na nákup školních potřeb. Tak jsem si mimo jiné koupila kromě sešitů atd taky žabky a stíny. No neberte to, když žabky stojí 2,50 a stíny 1 dollar a pak jsme šly ještě do Starbucks.
Dneska jsme měli na plánu výlet k Jodi mamče a jejímu manželovi. Jodi přišla z práce výjimečně kolem 12. hodiny, tak jsme se najedli a pomalu vyrazili. Jodi rodiče maj obrovskej barák, několik aut a čtyřkolku. :) Celkově jsme tam byli asi čtyři hodiny. Za tu dobu jsme stihli zavařit rajčata, pokecat, svézt se na čtyřkolce a John posekal trávu. No prostě fajn odpoledne. Na večeři jsme jeli do Subway. Tak výbornou zapečenou bagetu jsem snad ještě nejedla, fakt výborná!! Na zejtra máme zase plány, že jedeme k nějaký kamarádce a na víkend přijede Johnova mamča a teta, tak jsem taky zvědavá. :)

Jinak jsem se ted někdy jen tak mimochodem dozvěděla, že možná pojedeme na zimní prázdniny na Floridu!  To by byl můj splněnej sen! Mám pocit, že všechny ty plány, který mi rodinka už vyjmenovala za ten rok ani nemůžeme stihnout. :D
Jsem ráda, že jsem zase pár dní dopsala a jdu spát, tak dobrou noc. :)

naše cesta od Toma ( uř s plnejma žaludkama) :D

aren´t the cute? :)

můj výhled z okna (bohužel přes síťku, která nejde sundat :D)

čtyřkolka :)

4 komentáře:

  1. Tak ti přeji, aby ti kredity stačily, protože diploma se určitě bude hodit.).
    ten váhled mi přijde trošku deprimující, mám ráda hodně zeleně a květin, ale na druhou stranu jsem si to představovala horší.
    A s tím klukem ti to závidím, to číslo se ti určitě bude hodit.)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude. :) každej člověk, kterýho znám je dobrej :) jinak ten výhled mi deprimující nepřijde, naopak :) Jinak tu maturitu zjistím až v první den školy, protože to v pátek nikdo nezvedal a zejtra je Labor day, tak mám taky smůlu. :D

      Vymazat
  2. Páni, máš skvělou rodinu, moc ti to přeju! :) Hlavně nepřestávej psát blog, píšeš strašně zajímavě, moc ráda čtu tvoje články :) Jinak k tý síťce v okně- to máte ve Wisconsinu tolik komárů? :D Asi dost okrajová otázka, ale celkem mě to zajímá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, každej takovej komentář potěší :) pokusim se to zvládat i se školou a uvidíme, jak to půjde :) a komárů je tu šíleně!! děs! :D

    OdpovědětVymazat