středa 15. srpna 2012

Predeparture meeting

Tak dneškem pro mě končí všechno papírování. Na poslední návštěvě agentury před odletem jsem si přebrala vízum a zároveň jsem měla takovou soukromou předodletovku. :D
Vím, že ve většině agentur už je dávno po předodletovkách, ale vzhledem k tomu, že je Study line opravdu maličká agentura, tak udělá pro každýho individuální schůzku těsně před odletem. To mi připadá docela fajn, protože se mám šanci ptát jen na to, co mě zajímá. :) Celkem to celý trvalo asi hodinku, podepsala jsem papír o tom, že jsem seznámená s pravidly a mohla jsem jít. :)
Vzhledem k tomu, že nejsem z Prahy, tak jsme se domů nevraceli hned a udělala jsem si s rodičema a ségrou  poslední výlet. Obešli jsme několik památek, takže takový historický odpoledne :) a nakonec jsme skončili na véče v pizzerii. Moje poslední pizza v ČR byla úžasná! Mňam! :D
Teď trošku z jinýho soudku. Chtěla jsem před odjezdem "zakonzerovat" svůj pokoj. Můžu pyšně oznámit, že to jsem včera dodělala. Dala jsem do toho všechno a svůj pokoj (skoro) nepoznávám. :D
Taky jsem si už připravila všechny tři kufry. Ano, jedu se třema, protože do dvou bych se se zimním kabátem, bundou atd opravdu nenacpala. Takže budu mít jeden ten největší, co se vyrábí, střední a malej jako příruční do letadla. Zabalenýho toho zatim moc nemám. Mám pocit, že kdybych zabalila už ted, každou chvíli bych z toho něco zase vyndavala a ve výsledku bych toho spoustu zapomněla. Takže jsem zatím do toho nejmenšího kufru dala všechny dárky pro rodinu (je skoro plnej) a do toho největšího zimní kabát a zimní bundu. Zbytek balení bude probíhat nejdřív v pátek, ale spíš až v sobotu.
Taky už za sebou mám několik loučení. To je asi to nejhorší na celym odjezdu. S kamarádama už jsem se rozloučila. Dneska jsem byla u jedný babičky a to mě dostalo. Zatim si vůbec neumim představit, jak to bude probíhat na letišti, kde se budu loučit s rodičema, se ségrou a s druhou babičkou. Jestli nebudu slzet až do Appletonu, tak to bude zázrak. Zítra jsem domluvená ještě se sejít se sestřenkou. To bude taky smutný. :( Nejradši bych si všechny ty nejbližší lidi zabalila s sebou do kufru místo oblečení. :D
Pro dnešek končím, zbývají mi ještě 3dny, tak si je tu chci užít a na odjezd moc nemyslet.
Zatím. :)

7 komentářů:

  1. má součet tří stran toho největšího kufru 150 cm?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do 158 má.. :) vim, že je tam omezení..

      Vymazat
    2. na to omeeni všichni prdí ... jde jim jen o váhu, rozměr je nazajmají.Ale bacha jevětší váha, ktarou ti vemou je 32 kg, víc prostě ne.Já platil za obří pytel se součtem rozměrů cc 2m a váhou 32kg asi 100USD.

      Vymazat
  2. Šikula! Sem loni viděla v obchodě paní co si vybírala nóbl kufr a chtěla menší protože ten její loňský neodpovídal rozměrově natož pak když ho naplnila ani váhově. Tak sem se lekla toho výrazu největší co se vyrábí. A kolik se platí za druhé zavazadlo?

    OdpovědětVymazat
  3. mělo by to bejt 75euro :) to se mi určitě vyplatí víc, než balík.. koukala jsem na ceny balíků a 20kg je za necelejch 5000Kč s tim, že se to pak ještě clí, takže to radši udělám takhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    já jsem už v USA. Taky jsem jela se třema kuframa. Vše naštěstí došlo skoro v pořádku - až na urvaný zámek a nožičku u kufru. Teď jsem tady 2. den a celý den se mi stýská. Je to hodně těžký být několik tisíc od rodiny...Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že nejsem jediná takhle :D měla jsem pocit, že takhle nejel snad nikdo :D já už mám první den taky za sebou a zatím jsem uplně naprosto nadšená. :) nemůžu vytknout vůbec nic a díky bohu ani po domově se mi zatím nestejská :) už jsem domů několikrát volala přes skype a jsem zatím v pohodě. :)

      Vymazat