pondělí 27. srpna 2012

Začátek druhého týdne

Tak jsem dneska začala druhý týden pobytu tady a jsem pořád stejně nadšená jako na začátku. Moje rodinka je prostě ÚŽASNÁ! :) Dneska jsem zaznamenala první pro mě velkej pokrok v angličtině. Doteď jsem měla docela problém rozumět Johnovi. S Jodi ani s Grace jsem problém od začátku neměla v podstatě žádnej. Vim, že často říkám blbosti, nepoužívám třetí osobu nebo jí použiju někde uplně jinde, ale vždycky jsem se s nima bez problému domluvila. S Johnem to bylo horší. Každopádně dneska už když jsem přišla na snídani, tak jsme tam byli jen sami dva a je blbý mlčet, tak jsme si povídali a já ROZUMNĚLA! :) Jinak den probíhal v podstatě jako ty předcházející. Akorát dneska jsem poprvé viděla, jak se tu uklízí. Grace má povinnost jednou tejdně setřít prach v celym domě, umejt záchody (3) a vynést odpadky. Já pořád trvám na tom, aby mi taky dali nějakou povinnost, protože se fakt chci začlenit do normálního chodu domácnosti a oni furt, že ne, že mám relaxovat a tak. Myslí to dobře, ale já se pak cejtim blbě, tak jsem Grace alespon pomohla s jejíma povinnostma. Když jsme to dodělaly, tak ve 3 odjela ke kamarádce na oslavu narozenin a já zůstala s Johnem sama doma. Byla jsem z toho trochu nervózní, protože tak nějak nevim, o čem si s nim povídat a ještě ke všemu v angličtině. :D No každopádně mě vzal do Appletonu, což je kousíček od nás. Spojili jsme to s nákupem a ukázal mi město, taky jsme se byli podívat na pláž, která vypadala moc dobře a celý to proběhlo v pohodě, už jsem s ním dokázala normálně komunikovat. Za to jsem na sebe fakt pyšná!! :D
Po návratu domů jsme společnými silami vytvořili dressing na corn chips a musim nás pochválit, byl dobrej! :)
No a pak přišla domů Jodi, udělali jsme večeři a jeli navštívit jejího taťku na jeho farmu. Ještě nikdy jsem nebyla na americký farmě, takže dneska premiéra. Vypadalo to opravdu jinak, než česká farma. :D Pomohla jsem sklidit rajčata a okurky, odpověděla na spoustu zvědavejch dotazů Jodina taťky a jeho manželky, viděla krocany a pohladila si malý oslíky a jeli jsme zpět domů.
A pak už klasickej večer. :)
Taky jsem dneska dostala dvě mikiny. Johnovi jsou prej malý, ale mě je strašně trapný si to od nich vzít, když to on dostal. No každopádně jsou fakt pěkný. :)
Pro dnešek končím, zejtra budu poprvé sama doma.
Bye
hard work - farmer girl

bylo nutností vyfotit se v těhle blikacích brejlích

v kuchyni nám to spolu jde :D

ty jsem dostala jen tak k pondělnímu večeru


Žádné komentáře:

Okomentovat