středa 22. srpna 2012

Everything is so huge here

Všichni psali, jak je v Americe všechno veliký. Říkala jsem si, jak to ty lidi přeháněj, že to přece nemůže bejt takovej rozdíl. Po pár dnech tady musim souhlasit. Včera jsem byla poprvé v mallu. Jsem ve městě, který má stejnej počet obyvatel jako město, ve kterým žiju doma - 26 000. Obchodáky maj tu maj ale velký tak, že bych se to nebála přirovnat minimálně k Praze. :D Když si představim takovej obchodák v Jirkově, byl by uplně uplně prázdnej, tady je opravdu plnej. Američani nakupujou jako divý. :D A nejsou to jenom obchody, co mi připadá velký. Jsou to i školy, domy, postele, porce jídla.. prostě všechno. :D 
Dneska jsem byla ve svý škole si vybrat předměty. Když jsem se dozvěděla, že moje škola má 2100 studentů nikdy nikdy bych si nepředstavila něco tak obrovskýho. Když mě tou školou dneska prováděli přišla mi nekonečná. Jsem na sebe opravdu zvědavá, jak budu přebíhat mezi učebnama. :D 
Jinak jsem včera předávala konečně dárky (dřív to nešlo, protože tu pořád někdo byl a nebyla k tomu příležitost). Měla jsem z reakcí strašnej strach, ale dopadlo to skvěle. Grace svýho krtečka nepustila od tý doby z ruky. Sofie si trvale hraje s pískací hračkou, kterou dostala (prej ještě nikdy neměla žádnou hračku tak ráda :D). No prostě reakce úžasná. Ještě dneska na skypu vyprávěli nějakým příbuzným, co jsem jim přivezla. :) Tak jsem Grace naučila člověče, nezlob se a chystáme se na prší. :D 
To jsem asi shrnula to nejdůležitější. 
Ještě přikládám svůj rozvrh. :) Jinak asi budu moct mít americkou maturitu, tak jsem přešťastná! :)
Term 1:
1) Human - Bio
2) World Literature 12
3) Algebra 2
4) US History
5) Tutorial
6) Economics
7) Biotech

Term 2:
1) AP Human Geography
2) Algebra 2
3) Composition 12
4) Tutorial
5) Amer. Gov and Politics
6) US History
7) Dance

Ten rozvrh ještě asi není uplně definitivní, ale plus mínus to tak bude. Možná se bude muset upravit, až dodám vysvědčení z ČR kvůli kreditům. 
Jinak jsem si dneska zkoušela otevřít locker. :D Samozřejmě mi to nešlo.. Tak jsem zvědavá na svůj první den. Díky bohu, že mám ještě skoro 14 dní do školy. :D
Pro dnešek končím, užívejte zbytek prázdnin! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat