neděle 26. srpna 2012

Mall of America

Aneb výlet do největšího obchodáku světa. :D Už po čtyřech dnech tady jsme se sebraly (jen holky tzn. host mum, Grace a já) a vyrazily do sousedního státu, do Minnesoty, na tři dny. Důvod? Just shopping. :D Takže jsem si užila tři nakupovací dny, jak se patří po americku. :D Miluju jejich slevy Buy 1, get 1 free (v horších případě 50% off) nebo všechno 50% off a podobně. :)
Začnu pěkně od začátku. V pátek v 13:00 jsme vyrazily. Cesta trvala 5hodin a Jodi se mi za tu dobu stihla asi tak 10krát omluvit, že maj strašně malý auto a že to trvá tak dlouho (to auto je několikrát větší, než na který jsem zvyklá z domova a ve kterym cestujeme daleko větší dálky, než 5hodin jízdy). :D
Do Minneapolis jsme dorazily kolem 18:00 a do 21:30 jsme jen nakupovaly. Já teda ne, ale Jodi s Grace to rozjely ve velkym už první den a z mý čelenky a jedněch naušnic byly rozladěný. :D
Druhý den jsme vstaly kolem 9. hodiny a v 10:30 jsme už na otevíračku byly v Mall of America připravený. Tam jsme byly v kuse až do večera. Tentokrát jsem si už našla spoustu věcí i já, takže Jodi s Grace byly už klidný. :D Jinak cokoliv si tu chci dát, at je to k obědu k večeři nebo k pití, dávám si vždy tu nejmenší porci a často ani tu nedojím. Ty Amíci jsou v tomhle opravdu šílení. Světe div se, jsem tu už týden a ještě jsem neměla ani jeden jedinej hamburger (docela bych i jeden ochutnala, ale moje rodina tím opovrhuje).
Každopádně uplně navečer jsme se vydaly do IKEY. Z toho byly uplně hotový. Prej tam ještě nikdy nebyly, takže to bylo jenom I must have this and this and this nebo I love this and this. :D Jinak pro ně je všechno cute nebo funny. To tady slyšim ze všech stran pořád dokolečka. :D
Třetí den jsme se potřetí vydaly do Mall of America. Tentokrát jsem zase nic nekoupila, ono ani nebylo až tolik času na nakupování a hlavně už jsme vše sehnaly, takže přišel čas na atrakce. To byla skvělá část. Ty pro mě nejlepší (adrenalinový) jsem absolvovala jen s Jodi, protože Grace to nemá ráda, tak jsme si aspon vzájemně hlídaly tašky, když pak šla zase Grace někam.
K obědu něco jako naše palačinky taky bodly. To byla asi první porce, která vypadala velikostně stejně jako evropská normální porce. :D
Celej výlet musim shrnout jako úžasnej zážižet!! :)
Svojí host rodinku hodnotím jako nejlepší americkou rodinu na světě. Jsou uplně stejný jako já. Maj rádi stejný věci a naopak stejný věci nemaj rádi. Tolikrát už jsem se s nima nařechtala způsobem, že jsme všichni škončili se slzama(smíchy) v očích a klečící na zemi. :D Jsou prostě skvělý a doufám, že to tak uvidim i o pár týdnů později i za rok.
Dobrou noc!! :)

4 komentáře:

  1. Čtu, že si to tam opravdu užíváš, opravdu ti závidím ty slevy.)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na slevy jsou v USA experti.. :)ty se taky chystáš nebo už jsi byla? :)

      Vymazat
    2. Chystáma doufám, že tam tedy pojedu. Momentálně chodím na angličtinu a chci se ještě víc zlepšovat. A blahopřeji k tvým pokrokům v Aj.

      Vymazat
    3. děkuju :) je to tu čím dál tim lepší :) budu strašně držet palce, aby ti to taky příští rok vyšlo, protože je to tu fakt úžasný! :) jsem tu 11 dní a připadá mi to, jako minimálně měsíc, protože už ted mám takovejch zážitků, že to bych doma rozhodně neměla.. :)

      Vymazat