pondělí 20. srpna 2012

Flight and the first day


Flight
Přišel ten dlouho očekáváný den a já se ráno v 5:30 rozloučila se svym pokojem a domovem a vyrazila jsem směr Ruzyňské letiště, odkud mi v 9:00 letěl první spoj do Amsterdamu. Na letiště jsme dorazili v předstihu, takže jsem si v klidu vytiskla palubní lístek až do Appletonu, odbavila zavazadla, zaplatila nadváhu :D a ještě pořád jsem měla třičtvrtě hodiny času na to, abych si užila poslední minuty s rodinou.  Těsně před 8:00 jsme se ještě všichni sebrali a šli k místu, kam už pustili jenom mě. To loučení bylo děsný. Nejhorší je, že jak se jednou rozbrečím, už nemůžu přestat, takže jsem se silou vůle uklidnila cestou na gate. Kontroly jsem holt prošla ubulená. :D No každopádně to loučení bylo na celym dni to nejhorší, pak už to byla pohodička. 
Do Amsterdamu jsem doletěla přesně na čas, takže jsem se v klidu naobědvala a postupně se pomalu sunala ke Gate E07, orientační problém jsem neměla vůbec, všechno je to krásně značený. :) Let z Amsterdamu do Minneapolis byl na můj vkus strašně dlouhej :D a byla mi zima, ale jinak super. Na palubě jsem měla spoustu jídla i pítí, dokonce i zmrzku, to jsem v letadle ještě nezažila. Taky jsem nikdy nezažila, že by měl každej svojí televizi, kde si může vybrat přesně na co se chce koukat. Výběr byl slušnej, takže jsem zkoukla 2 filmy. Personál fajn, akorát pán sedící vedle mě, musel bejt docela pobavenej, když jsem tu vlastní televizku neuměla ovládat. :D No pomohl mi a pak už mi to šlo.
Další čeho jsem se bála byla první kontrola v USA. Všude jsem četla, at hlavně nechodim k černochovi, tak jsem si stoupla do fronty, kde byl běloch. No samozřejmě se ta fronta rozdvojovala a na mě vyšel černoch. :D Ale domluvili jsme se. Pak jsem si vyzvedla zavazadla, odbočila na connecting flights a opět odevzdala kufry. Prošla jsem kontrolou při který jsem si musela dokonce sundat boty, ale naštěstí usoudili, že terorista nejsem a pustili mě dál k dalšímu, tentokrát už poslednímu letu. :)
Ten byl kratoučkej. Měl trvat asi hodinu a něco a trval 40 minut. Podle mě ani to ne, ale říkali to. :D Když jsem vystoupila a vzala si zavazadla, nevěděla jsem, co dělat. Rodina tu ještě nebyla, protože nemohli tušit, že se ten let o 20minut zkrátí. Naštěstí jeli s předstihem, takže jsem si vzala zavazadla a už asi za minutku ke mě běželi. :) 
Bylo to úžasný. Měla jsem strašnej strach, že si řekneme Hi a tím to skončí. Vůbec to tak nebylo. Povídali jsme si asi do půlnoci a povídali bysme dál, kdyby Jodi ráno nevstávala do práce. :)
Asi o půlnoci místního času jsem se teda uložila do postele. No samozřejmě můj mozek zmatenej v čase se ve 4 ráno probudil. :D Tak jsem se připojila na skype a předala spoustu informací domů. :) Potom jsem ještě usnula a spala do 9:30. Takže můj první den mohl začít. :) Hned po snídani jsem s Grace a její sestřenkou šla na trampolínu, maj obrovskou. Potom jsem si vybalila všechny věci a pak jsme si jen povídali u mě v pokoji. Mimochodem mám úžasnej pokoj. Obrovská postel, televize, DVD, vlastní šatna, skřínka a psací stůl. Úžasný! Jinak koupelnu máme s Grace společnou. :) 
K obědu jsme měli pizzu. Dobrá byla. :) a pak odpoledne jsme se jeli projet po městě, viděla jsem i svojí really really huge high school. :D A pak zpět domů, kde byla připravená moje uvítací párty. :) bylo tu asi 5 rodin. :) Ty lidi byli skvělí. Jeden pán byl v Evropě tak se mě ptal na schnitzel. :D 
Zatím jsem uplně nadšená. Je to tu skvělý. Moje rodina je úžasná a nějakym způsobem se vždycky domluvíme. :) Nezměnila bych ani ň. 
Tak mi držte palce, at to tak jde dál. Já si svůj american dream užívám totálně naplno. 

Žádné komentáře:

Okomentovat