středa 26. prosince 2012

26th December

Tak mám za sebou poslední Vánoce! :(
V 7:55 jsem vstávala na budíka, abysme mohli už v 9 bejt připravený na vánoční snídani. :) Vyjeli jsme kupodivu načas a byli jsme dokonce i první. :D
Snídaně byla skvělá, všeho strašně moc a všechno strašně dobrý. :D Tuhle část rodiny mám radši než tu z předchozí dne, takže jsem se fakt cejtila jako "doma". Po snídani jsme se všichni přesunuli k vánočnímu stromečku, kde všechny děti začaly roznášet dárky tomu, komu byly určený. :)
Bylo skoro jasný, že něco pod tím stromečkem bude i pro mě, ale že toho bude tolik, to jsem nečekala. Dostala jsem o jeden dárek míň než Grace a to o pradědy. :) Gracina babča a děda mě pojali za další vnouče, takže jsem toho dostala uplně stejně jako všechny ostatní vnoučata. :) To bylo strašně milý, ale o to hůř jsem se cejtila, že já nepřinesla vůbec nic, protože mi John a Jodi řekli, ať to nedělám. No každopádně jsem dostala spoustu sladkostí (do punčochy), nějakou kosmetiku, knížku na všechny vzpomínky, která se mi fakt moc líbí, manikúru, spoustu věcí na nehty, gift card a pak nějaký drobnosti jako lesk na rty a podobně. :)
Celkově Vánoce musim shrnout jako krásný americký Vánoce, který jsem strašně ráda zažila a který mi moje host rodinka udělala bohatý, krásný a nezapomenutelný!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat