pondělí 24. prosince 2012

Night before Christmas Day

Plánuju vás ted trochu zavalit článkama, protože si tuhle část roku chci opravdu pamatovat (a mám čas, protože máme prázdniny).
V sobotu jsem měla skvělej, pohodičkovej den. :) Spala jsem krásně do 10, s Grace jsme si k snídani udělaly lívance, já měla krásnej signál na skypu. :) Potom jsme si začaly obě dělat vánoční nehty (ano, velice důležité zmínit!). Američanky si lakujou nehty snad uplně všechny, takže když jsem sem v srpnu přijela bez nalakovanejch, byla jsem dost "divná". Potom jsme se najedly a šly ven s původním závěrem postavit sněhuláka (hlavně většího, než maj sousedi). Strašně se tu v tomhle soutěží. Nikdo nesmí mít horší vánoční výzdobu než soused a k tomu patří i sněhulák. Bohužel jsme venku ale zjistily, že z tohohle sněhu nic nepostavíme, takže jsme skončily na bobech. Bylo to docela hezký vrácení do dětskej let. Grace byla spokojená a bylo to celkově fajn :)
Když jsme se zmrzlý vrátily, pustily jsme si film, daly si k tomu "kýbl" zmrzliny a užívaly si vánoční pohodičku. :) Potom přišel John se skvělou náladou a nakonec Jodi, která nám řekla, že jdeme na vánoční párty k její kámošce. Tam to mám strašně ráda, ty lidi jsou strašně milý. :)
Asi kolem 7 jsme teda vyrazily. Domů jsme přišli v 11, ale bylo to fakt fajn. Strašně moc jídla uplně všude, byli tam zase i nový lidi, který jsem ještě nepoznala, tak se strašně vyptávali. Tady je to fakt vždycky super. Nakonec jsem dostala i dárek, což jsem nečekala. Jodi dala dárek Carly a Carly mamka Grace, ale nečekala jsem, že bude něco dávat i mě. Takže jsem dostala nějakou kosmetiku a 25 dollarů gift card. :)
V neděli jsme jeli Vánoce oslavit k Jodi mamče. Zase všechno strašně fajn. :) Pili jsme ohřátej jablečnej džuš, což je mimochodem fakt lahoda a s trochou skořice něco výbornýho. :) Najedli jsme se, koukali na football game (i ve sněhu se prostě hraje :D) a nakonec rozbalili všechny dárky. Já dostala krásnej rolák a šátek. Miluju šátky. :) Nakonec jsme domů přijeli kolem 6, pekli nějaký cukroví, zkoukli film a šlo se spát. :)
Dneska ráno jsem vstávala na budíka, abych si mohla udělat Štědrej den s domovem a pak jsme vyrazili oslavovat Vánoce k Johnovo tetě a strejdovi. :) Hovor na skypu trval asi hodku a půl a nepřeju ho žádnýmu dalšímu exchange. Tohle je asi ta nejhorší část tady, myslim steskem. Jasně, že vám po půl roce rodina prostě chybí. Viděla jsem ale rozbalovat dárky, který jsem domů poslala a já si taky "rozbalila" svoje dárky. Díky bohu za skype. :)
Potom jsme vyjeli a já celá ubulená. Po cestě jsem se snažila se uklidnit a celkem se mi to i povedlo. Když jsme přijeli všichni nás přivítali, bylo to strašně milý. Viděla jsem dneska poprvé jedno z Velkých jezer, což bylo jedno z mejch přání, když jsem sem přijela, takže se dneska splnilo pohledem na Michigan lake. Měla jsem výbornej oběd, pokecaly jsme, ještě jednou jsem skypovala, takže jsem viděla, co doma dostali a kolem 4 jsme odjížděli. :) Doma jsme pak pouklidili, já dobalila dárky pro rodinu, četli jsme si celá rodina vánoční knížky u hořícího krbu. Krásný. :)
Teď jdu spát a jsem zvědavá, na zítřejší moje první Santa Clausovský Vánoce.
 dravím do Česka a doufám, že Ježíšek byl letos štědrej. :)
bobařka v Johnově bundě :D


I got a fake wine! :D

John in my "sleeping bag", tak nazývá můj úžasnej zimní kabát :D

Sofie v Santa Claus oblečku, já v ugly Christmas sweater :D

společná s Jodi stranou rodiny

společná s Johnovo stranou rodiny



jedeme slavit Vánoce! :D

Lake Michigan

auntie, Grace a já

moje dárky pro rodinu
Zdravím do Česka a doufám, že Ježíšek byl letos štědrej. :)

1 komentář:

  1. Ano, Ježíšek byl štědrý a doufám, že tvůj Santa bdue taky.)!
    Jsem ráda, že s Grace už je to lepší a všechny ty party a oslavy ti strašně závidím i přeji.
    Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat