pátek 21. prosince 2012

Christmas is coming up!

Ok, takže shrnutí tohohle tejdne. Z tohohle tejdne jsem celkově rozpačitá.. Asi na mě lezou Vánoce a odloučení od domova, ale celkově nedokážu říct, jak jsem se tenhle tejden měla. Měla jsem chvíle, kdy jsem byla absolutně nadšená a totálně si je užívala a taky chvíle, kdy jsem brečela na skypu, že by mi jeden semestr stačil. Asi to zní trochu divně tyhle změny. :D
Začnu od pondělka. Po tejdnu jsem se vrátila do školy a byla totálně zavalená všim, co moji spolužáci dělali tejden, já dělala v jednom dnu (kromě testů). Když člověk chybí tejden v český škole, zamešká od každýho trochu, ale ne od každýho tunu, když mám každej den ty samý předměty. Navíc jsem musela doplnit every single homework, takže to byla docela fuška. Moje pondělí teda byla JEN škola. Hodně se ve škole řešilo, co se stalo v Connecticutu, zavedly se nový bezpečnostní pravidla a celkově se o tom hodně mluvilo a smutnilo. :(
Úterý bylo lepší. :) Ve škole už toho nebylo tolik, fakt hodně jsem toho udělala v pondělí. Po škole jsem zůstala s Amandou ve škole, dodělaly jsme spolu nějaký úkoly, pokecaly a pak mě hodila domů, takže jsem nemusela busem (kterej mimochodem opravdu nesnášim :D). Měla jsem pak asi dvě hodinky na úkoly, večeři a přichystání se a po dvou hodin kách mě Amanda a její starší brácha vyzvedli a jeli jsme na školní vánoční koncert. Ne, nepředstavujte si ZUŠ. Bylo to úžasný! Skoro se mi nechce věřit, že high schoolers a školní sbor můžou bejt tak dobrý. :) Asi kolem devátý jsem pak přišla domů, tak to bylo fajn. :)
Ve středu jsem psala nejhorší test, co jsem tu dostala. Nesnášim svojí World Literature class. Každej den mám asi milion tři sta padesát úkolů na čtení, vyplňování různejch papírů, co autor myslel tím a tím a podobně. Jestli můžu radit budoucím exchange - nikdy si neberte literature! :D No každopádně tenhle test byl příšernej. 10 A4 stránek odpovídání na otázky typu, kdo řekl tuhle větu a co autor myslel tím a tím. Jedna věta vám opravdu neřekne nic o souvislosti, takže ačkoliv jsem všechno četla, tak opravdu neočekávám dobrej výsledek. Chvíli mi trvalo, než jsem to vydejchala, učitelce jsem dokonce i řekla, že to byl nejhorší test v mym životě a že jsem naštvaná (opravdu jsem byla)!! :D Pak už byl den ale v pohodě. Po škole jsem jela domů a kolem pátý jsme s Raffí jely do Mallu for Christmas shopping! :) To bylo úžasný. S ní je to prostě super pokaždý! Na závěr dne jsme se navíc dozvěděly, že je Snow day on Thursday=school is closed! Co víc si přát. Večer jsem pak s rodinou ještě sledovala nějaký vánoční filmy a čekali jsme na sníh, kterej ještě o půlnoci nebyl. Trochu jsem se bála, že ten snow day zase zruší. :D
Ve čtvrtek jsem se ráno probudila a snow day opravdu zrušenej nebyl. Přijde mi, že to Američani trochu dramatizujou. Ok, napadlo asi 30cm sněhu, ale v ČR bysme si to normálně museli zařídit a nakráčet do školy. Ale tak ne, nevadí mi zůstat doma. :D Takže se rozhodlo, že se jde k sousedům péct cukroví. Cestou přes ulici jsem se samozřejmě hned natáhla, tak mi začal ne moc přeštastnej snow day. U sousedky jsme nakonec strávily asi 5 hodin. Těšila jsem se na pečení, ale co je moc, to je moc. Ještě každou chvíli poslouchat (případně dostávat sms, když opustila sousedy) každejch pět minut připomínky od naštvaný a znuděný Grace, nic moc. Domů jsme se nakonec dostaly s Jodi asi ve 4. Grace díky bohu odešla dřív. No ale samozřejmě, když jsme přišly domů. Grace si chtěla jít hrát do sněhu. Nejsem do toho zrovna nadšená, ale ona se prostě rozhodla, že celá rodina musí jít ven, tak se šlo. To mě totálně naštvalo, takže jsem se ani nesnažila bejt "nadšená". Grace mi poslední dobou začíná lézt pěkně na nervy. Všechno, ale všechno musí bejt podle ní a ona je ta nejdůležitější na světě. Nedá mi minutu, kdy jsem sama. Když dělám úkoly, přijde do mýho pokoje dělat úkoly se mnou. Tohle fakt nemám ráda, ale nemůžu jí na to v podstatě nic říct, protože moje opravdová sestra není a pořád jsem já ten host tady. Tahle situace se mi až tak uplně nelíbí.
Dneska škola utekla v pohodě, protože den před vánočníma prázdninama přece nikdo nechce psát testy. Můj lunch table navíc uspořádal Secret Santa, což  znamená, že si každej vybere jedno jméno a tomu člověku pak dává dárek. :) Já dostala červenou vánoční kouli s nápisem Neenah Rockets! :) Tak to bylo fajn. :) Po škole jsem přišla domů a stačilo mi jen oznámení nepříjemnym Grace hlasem, že dneska je můj den na venčení Sofie a totálně na mě padly Vánoce, který zmeškám doma a na který bych ráda byla s lidma, který mám nejradši. Takže jsem si odpoledne pobrečela na skypu.
Potom jsem ale přesto vyrazila na vánoční párty u Raffí, na kterou jsem byla pozvaná, a dobře jsem udělala! Totálně jsem se odreagovala, zapomněla na stesk a užila si to! Bylo to skvělý, potkala jsem spoustu novejch lidí, bylo nás tam celkem asi 15, z toho jsem znala asi 3, takže super! Hned jsme se domluvily, co všechno podnikneme o prázdninách, takže mě to namotivovalo. V White Elephant jsem navíc dostala krásnou malou kabelku. Každej měl za úkol přinést něco použitýho, zabalit to a potom jsme si vylosovali čísla a kdo měl jedničku, vzal dárek, jakej si vybral. Kdo měl dvojku, mohl se rozhodnout, jestli si vybere ještě nerozbalenej dárek nebo "ukradne" už rozbalenej dárek. :D Já si první vzala novej dárek a měla jsem sklenici plnou cukru, ta mi byla ukradená, takže jsem si "musela" ukradnout další dárek! :D Super!!
Vstupuju teda do vánočních prázdnin s daleko pozitivnějším náhledem, než odpoledne a doufám, že mi to vydrží a že mě Grace zejtra zase nevytočí!
Přeju všem doma Veselý Vánoce!! :)
 Ještě přidám alespon pár fotek z tohohle tejdne. Nemám všechny, tak zatim aspoň to, co mám! :)
My birthday surprise from home! :)

Christmas party at Raffi´s! :)

:)

My Secret Santa gift :)


american christmas cookies :)

again


takhle vypadal náš snow day




6 komentářů:

  1. příšerné slovo: tejden

    OdpovědětVymazat
  2. Já tu vánoční depresi, a "semestr by mi stačil" naprosto chápu, občas mám chuť se zbalit a jet domů. Ale buď ráda, že máš sourozence, ikdyž tě třeba Grace vytáčí. Já nemám nikoho v mojí věkový skupině, jen rodiče (obzvláště náročnou mom) a psa kterej hrozně rád utíká z domu a jí trávu. Každej tu máme něco, teď se ukazuje, že nikde to není perfect :D :) Hezký Vánoce a nějak to musíme přežít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí máme tu chuť jen občas! :) Já můžu bejt jen vděčná za to, že když je Grace otravná její rodiče se mi aspon snaží pomoct z toho vybruslit a jí vysvětlovat, že takhle ne. Takže je mám v podstatě na svojí straně. :) Po dnešku mám navíc ještě daleko pozitivnější přístup než včera, takže ne přežít, ale musíme si to tu užít!! :)A držim palce, aby se hostmom vylepšila :)

      Vymazat
  3. Holky nefňukejte. Po novém roce už to bude kratší a kratší.

    Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou jen takový krátký záchvěvy, kdy to není perfekt a kdy se ti zasteskne. Možná už jsem se ptala, ale ty jsi byla exchange minulej rok? :)

      Vymazat
    2. ne, nebyla
      Jája

      Vymazat