pátek 7. prosince 2012

St. Nickolas day, Christmas event a zumba

Tak mám za sebou další tejden (a před sebou víkend). Měla jsem se opět jak jinak, než úžasně. Děje se toho tolik, že mám čím dál, tím větší problém si v pátek vzpomenout, co se stalo v pondělí. :D Nepamatuju si nic tak výraznýho, jen asi, že jsem rozdovala pozvánky na svojí oslavu (která je mimochodem zejtra :D), dozdobila stromeček v mym pokoji. Nevím, jestli jsem se zmínila, ale mám svůj vlastní a jsem na něj právem pyšná! :D K večeru jsem ještě pak jela nakupovat první vánoční dárky pro rodinu, takže Grace už mám vyřešenou. :)
V úterý to byl asi nejhorší den tohohle tejdne (zase ale nebyl tak zlej :D). Měla jsem trochu splín, navíc jsem byla doma celej den jen s Grace, protože Jodi pracovala do 9 a John do 8. Nic významnýho se ten den nestalo. :)
Středa byla ale absolutně skvělá. Hned ráno jsme měla prezentaci o Český republice. Všechny exchange studenty si jeden učitel zeměpisu vytáhl z hodin, abysme na jeho třídě mohli prezentovat. Nechtěl údaje z učebnic, to bylo naše zadání. :D Připravila jsem si teda prezentaci. Když přišla řada na mě, byla jsem nervozní jak blázen (to jsem vždycky). Předstoupila jsem teda před třídu a co se samozřejmě stalo - moje prezentace nešla otevřít. Nakonec jsme to otevřeli, ale byla to stará verze bez posledních úprav. Ke klidu mi to nepomohlo. Nakonec se ale musim pochválit. :D Mluvila jsem a mluvila a pak byl konec hodiny. Učitel mi děkoval, že jsem řekla přesně to, co chtěl. Exchange z Thajska měl prezentaci o 6 oknech, kde řekl, že je z Thajska, že hlavní město je Bangkog a zbytek byly jen obrázky. Turkyně zase začala vyprávět, jak jsou tady lidi děsný a že kdyby byli Američani exchange v Turecku, že by lidi k nim byli daleko milejší. Doslova. Byla jsem z toho docela rozpačitá.
Další hodina byla moje nejhorší class - World literature. Byla jsem na sebe strašně pyšná, když jsem asi poprvý na týhle hodině před celou třídou vysvětlovala o čem byla tahle kapitola, kterou jsme zrovna měli číst.. Ještě ke všemu jsem se přihlásila dobrovolně. Učitelka mě pochválila. :)
Ze školy už pak asi nic důležitýho. :) Po škole jsme s Raffí jely do YMCA zaběhat si a potom zaplavat. Naučila mě otočky. Žádná sranda. Okamžitě jsem si nabrala plnej nos vody, takže to ještě budu muset vypilovat. :D Doma u nás pak byl Jodin tatka. S nim je vždycky strašně sranda, mám ho fakt ráda. :) Pak úkoly a den byl pryč.
Ve čtvrtek ráno jsem zaspala. :D Bohužel jsem si nevybrala nejlepší noc na zaspání, protože zrovna ze středy na čtvrtek tu chodil St. Nickolas (kterej je tu secret man) a naplňuje punčochy hodnejm. :D Díky tomu jednou Grace vstávala nedočkavě dřív, zatímco já jsem si vyspávala jednou dýl. :D To jí radost moc neudělalo. Když mě pak Jodi vzbudila, rychle jsem proběhla všechny moje raní stanice, abych se mohla podívat, co mě (hodný holce :D) ten St. Nick přinesla. :D Dostala jsem elektrickej kartáček na zuby, vánoční ponožky, 4 laky na nehty a spoustu sladkostí. :) Grace dostala v podstatě to samý. :) Pak jsem teda rychle běžela do školy, která byla naprosto obvyklá a pak YMCA again, ale city busem. Už jsme to daly bez ztrapňujících situací uplně v pohodě. :D Tentokrát jsme si vybraly zumbu. Potkaly jsme tam ještě další holky ze školy, tak jsme si pokecaly.. Prostě super. Zumba ani jiná bejt neumí. :) Potom nás obě vyzvedla Jodi. Hodily jsme Raffí domů a jeli opět na nákup, tentokrát potraviny a ještě k tomu na mojí BIRTHDAY PARTY!
Dnešek byl zase skvělej. Škola utekla celkem rychle a bylo to i docela v pohodě - až na test, na kterej jsem zapomněla. :D No stane se. Po škole jsme všichni exchange zůstali ve škole. V podstatě mi bylo jedno, že VŠICHNI, ale hlavně, že zůstala Raffí. Miluju tu holku! :) Měli jsme pizzu, pití.. Vyměnili jsme si nějaký informace o nás a našich zemích (všichni byli hotový z mýho tancování :D). Potom jsme se přesunuli na Christmas Comunity Event, kde jsem potkala spoustu dalších lidí ze školy, udělala spoustu fotek s Andjelou a Raffi a v 7 jsme vyrazili domů.
Začala jsem pak pomáhat s přípravama na zítřek, hlavně s úklidem. :) Nemůžu se na zejtřek dočkat, i když se i trochu bojim, protože ne všichni se znaj se všema, ale jsou to moje 18tiny, takže si je hodlám užít absolutně naplno!! :)
Rozhodně o tu o tam pak plánuju článek a fotky!
Držte mi palce, ať je to super. :)
Přidávám alespoň nějaký fotky. Je jich daleko víc, bohužel ne na mym foťáku a je docela challenge to z lidí vymámit. :D
jen můj vánoční stromeček! :)

můj vánoční pokoj :)

naše naplněný punčochy

náš městskej strom

I love Neenah!

na tu jsem tu fakt pyšná! :)


2 komentáře: