úterý 25. prosince 2012

Christmas day!

Na 25. jsem dala pravidlo, že mě můžou vzbudit kdykoliv, když budu poslední. To mělo omezit hlavně to, že nedočkavá Grace přiběhne v pět ráno, že chce rozbalovat. Upřímně, moc jsem nečekala, že to dodrží, ale překvapila. V 8:23 jsem teda byla vzbuzená slovy:" Santa came!". A co mě nejvíc překvapilo, opravdu mě vzbudila, až když se i rodiče probudili. :D Myslela jsem si, jak se první oblíknou do svátečního, namalujou, učešou atd. Nic z toho se nekonalo, takže jsme ke stromečku běželi tak, jak jsme vylezli z postele (doslova).
Bylo to ale krásný. :) Uplně jiný než doma a český Vánoce bych nevyměnila, ale bylo to nezapomenutelný. Dostala jsem spoustu dárků. Spoustu oblečení (několik triček, mikinu, rukavice, svetřík), přívěšek na můj americkej náramek, rámeček na společnou vánoční fotku a hlavně - lístek na muzikál, na kterej se už ted nemůžu dočkat. :) Když se všechno rozbalilo, udělala se snídaně, tak jsme se všichni najedli a pak přijela Gracina babička a děda. Ukázala jsme jim dárky, udělali vánoční fotky, upekli dezert na večeři a odjeli do Milwaukee k Johnově rodině. :)
Bylo to fajn, opět krásnej barák a všechno připravený k večeři a otevírání dárků. :) Už asi měsíc dopředu se losovalo, kdo komu koupí dárek v hodnotě 30dollarů. Já si vylosovala Katie, která si přála Gift card do Targetu, takže jsem to měla uplně jednoduchý a prostě koupila Gift card v týhle hodnotě. Když se mě ptali, co si přeju někdy kolem Thanksgivingu, řekla jsem, že nevim. Tetička se mě hnedka začala vyptávat a co lak na nehty, a co šperky, a co oblečení.. Já vůbec nevěděla, bylo mi totálně trapný říct chci "troje džíny a tři mikiny", takže jsem v podstatě odkejvala všechno na co se mě zeptala.. Docela by mě zajímalo, jak potom vypadal můj lísteček. :D Představuju si to něco jako, chce všechno! Ta představa se mi ale vůbec nelíbí. :D No každopádně jsem dostala krásnej svetřík, lak na nehty, náušnice, nějaký ozdoby do vlasů.. Myslim si, že hodnota přesáhla 30dollarů.. Každopádně jsem nadšená. :) Potom jsme měli ještě White elephant Christmas. Tuhle hru jsem popisovala už v pátek. Každej vezme něco totálně pitomýho, zabalí to a je z toho dárek. Ten se hodí do placu bez jména. V náhodně zvolenym pořádí si pak lidi bud berou jakejkoliv novej dárek nebo ukradnou něco, co se jim líbí. V dnešním případě to bylo jen, co se líbí zabalený, protože dárky se nemohly otevřít, než měli všichni svůj finální dárek. Já dostala pekáč, ale pořád lepší, než toaletní papr, mluvící sklenici na pivo a podobně. :D
Domů jsme se nakonec dostali asi v půl jedenáctý. Byl to dlouhej den, ale totálně naplněnej zážitkama. :) Zejtra máme před sebou ještě poslední Vánoce u Jodi taťky.
Mám spoustu fotek, ale nemám je u sebe, tak slibuju, že dodám co nejdříve. :)
Merry Christmas! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat