čtvrtek 13. prosince 2012

Jak umírám v Americe aneb chřipka a angína dohromady :/

Tak hned den po oslavě jsem padla do postele. Nebylo mi tak zle, ale byla neděle, tak jsem si řekla, že to radši nebudu přetahovat (ano mami, řekla jsi mi to hlavně ty). A dobře jsem udělala.
Do druhýho dne se to teda rozjelo na plný pecky. Když jsem se v pondělí ráno probudila, ještě jsem částečně mluvila, ale bylo mi fakt zle. Když všichni odjeli do práce a Grace do školy, zůstala jsem doma sama a zhoršovalo se to.. V poledne už jsem nemluvila vůbec, horečka 102,1F (něco kolem 39C). Navíc jsem nemohla najít vůbec žádný léky, no bylo mi fakt zle.
Volala jsem Jodi, že asi budu potřebovat k doktorovi, že si myslim, že je to angína. Ona teda odjela z práce, v tu chvíli už jsem nebyla schopná ničeho než jen ležet. Shodily jsme aspon o trochu mojí horečku a řekla mi, že ted musí do práce, ale že jestli se to do večera nezlepší, že zajedeme určitě k doktorovi. No samozřejmě se to nezlepšilo, takže hned co se vrátila z práce jsme našly doktora, kterej spolupracuje s mym pojištěním a vydaly se tam. Výsledek - angína. Dostala jsem předpis na antibiotika a instrukce, že mám počkat na hlas a až nebudu mít horečku a můžu do školy. To mě trochu překvapilo, protože doma by mi každej doktor řekl, abych nejprve dobrala antibiotika a až pak šla do školy.
By the way u doktora jsem nic platit nemusela, jediný kde po mě chtěli platit bylo v lékárně. Takže jsem jim vysolila 19 dollarů a konečně dostala ty antibiotika. Bohužel zabraly jen částečně. V krku mě z velký části přestalo bolet do druhýho dne, dokonce se mi i začal vracet hlas. Já ale neměla jen angínu, ale ještě k tomu chřipku, takže fakt parádička. Na chřipku mi nikdo nic nedá, takže můžu jen čekat. Jsem fakt nadšená. Svoje narozky jsem strávila v posteli a místo zítřejší a pozítřejší vánoční párty budu nejspíš pořád v posteli. Ještě navíc nemám ani všechny vánoční dárky. :(
Držte mi palce, at jsem co nejdřív v pohodě!
Děkuju a užívejte doma. :)

2 komentáře:

  1. Snad jsi neumřela????
    Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nn.. už je to díky bohu za mnou :) jen musim ještě omezit sporty :(

      Vymazat