neděle 9. prosince 2012

Birthday party!

Tak dneska přišel ten den. Od rána jsem měla nervy, že to bude nuda, že se nepovede tohleto nebo támhleto. :D Prostě na prášky. :)
S Jodi jsme dopoledne připravily basement, nanosily tam všechno, uklidily.. No  prostě tak celkově se všechno chystalo. Potom jsme se vydaly do Walmartu ještě pro nějaký drobnosti a tak. :) Vrátily jsme se asi kolem 2. Dokončily jsme spolu přípravy, přijela Grace a v 5 přišla první Amanda. :) Hned u vchodu si každej vzal kníra. Druhá přišla Raffi, pak Jane, Jazzie, Rachel a poslední Tanya. Nejprve jsme jen seděly a kecaly, ale pořád bylo o čem. Já fakt měla strašnej strach, že když se ty holky neznaj, tak bude trapný ticho. Nebylo. Potom jsme hrály stolní fotbálek.. Já bohužel dvakrát prohrála, ale bylo to fajn. :) Pak jsme si zase sedly a povídaly. A pak přišla nejlepší část. :) Dort. Každej rok jsem měla krásný narozeninový dorty, ale nikdy ne dvoupatrovej! :) Úžasnej. Když mi zpívaly Happy Birthday a Jodi přinášela ten nádhernej dort, to byl zase jeden z těch okamžiků, kdy se vám ani nechce věřit, že to všechno tady, celá Amerika, není jenom sen. :) Svíčky jsem sfoukla uplně všechny. Woohoo! :D
A pak přišla část, kdy jsem rozbalovala dárky. První jsem rozbalila dárek od Jane a Rachel, protože ty pak už musely odejít. :) Od Jane jsem dostala přáníčko, Starbucks gift card a tričko s nápisem Neenah Rockets, který teda ještě nemám, protože nevěděla velikost. Od Rachel kosmetickou sadu sprchovej gel, tělový mlíko a antibakteriální gel na ruce. :) Holky pak teda odešly, každá na rozloučenou ještě dostala cookie s nápisem 18 a já pokračovala v rozbalování dalších dárků. Dostala jsem 2 šátky, jednu šálu (všimly si, že to je jedno z mojich nejoblíbenějších a že to nosim pořád), CD Taylor Swift, další tělový mlíko, sloníka, čokoládu a krabici na ukládání vzpomínek z tohohle roku od Raffi. :) Všechny dárky byly skvělý, ale upřímně jsem asi nejvíc nadšená byla z dárku od Raffi, specielně z jejího přáníčka. :) Když jsem to četla, tak mi uplně naskokovala husí kůže. :) Popsala tam všechno.. Jak jsme se poznali a celej ten vývoj, co jsme zažily a tak. :) Fakt nádherný. :)
Potom jsme ještě opejkaly Marshmallows a hrály Dance twister. :)
Nakonci holky ještě chtěly vidět moje taneční videa, takže jsme ještě sledovaly tohle. :) Bylo to fakt strašně krásný. :) Je hrozně fajn, když vidim, že tu jsou lidi, který můžu nazvat opravdu kamaráda. :)
Byly to krásný 18! :)
Mám asi tak milion fotek, tak vyberu jen ty nejdůležitější. :)


se všema mejma novejma šálama najednou :D

She loves burnt marshmallows! :D

opejkáme :)

Jazzie a Amanda

Amanda

všechny moje dárky :)

cookies na cestu domů :)

můj úžasnej dort k 18 narozeninám! :)


silly one :D


čtu úžasný přání od Raffi :)



dance twister

holky moje :)

1 komentář:

  1. Opožděně Ti přeji vše nejlepší a narozeniny to byly určitě hezké. A díky za to video, aspoň vidím, jak tam mluví.).

    OdpovědětVymazat