neděle 30. prosince 2012

30th December

Dneska ráno jsem se probudila zase kolem půl desátý. K snídani jsme měli jablečný šátečky, popřála jsem Johnovi Happy Birthday a šla se pustit do něčeho ze školy. Dostala jsem opravdu slušnou hromadu na prázdniny, tak je aspon něco hotovýho. :)
Potom jsem pomohla se spoustou příprav na John´s Birthday party a pak už se jen čekala, až všichni přijedou. Začátek byl naplánovanej na třetí hodinu. Většina lidí přijela už kolem půl třetí. Raffí přišla ve tři přesně. Jsem hrozně ráda, že mi Jodi nabídla mít tu kámošku, protože to je pro mě určitě lepší, než bejt ve skupině lidí 30plus.
Já, Raffí a Grace jsme se teda přesunuly jinam. :) Bylo to strašně fajn, čehož jsem se bála, že Grace bude trochu navíc a vzhledem k tomu, že tu žádný děti v jejim věku nebyly, nemohla jsem jí vyhodit k rodičům. Bylo to ale fajn i s Grace, takže jsem si předposlední den roku krásně užila a jsem si jistá, že ten poslední den bude ještě lepší, než ten dnešní!! :)
Určitě tu pak napíše samostatnej článek!
Hezkej poslední den roku 2012! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat