sobota 29. prosince 2012

29th December

Vánoční prázdniny se pomalu začínaj chýlit ke konci. Zbývají poslední tři dny, tak si je chci užít naplno (podle plánů to vypadá, že si je fakt užiju). :)
Dneska ráno jsem si po včerejší párty přispala a z postele se donutila vstát nějak před desátou. Měla totiž přijet Jodi mamča a já jsem si nutně potřebovala dát sprchu. Vyskočila jsem teda z postele, zamířila rovnou do koupelny, pak se rovnou oblíkala a když jsem tohle měla za sebou, přišla Jodi, že její mamča nepřijede, protože je zasypaná sněhem a nemůže vyjet. Takže jsem si ty lítačky po ránu dala zbytečně, ale nevadí. K snídani byl muffin a pak jsme vyrazily na nákupy samy jen ve třech. Celkem se to protáhlo, takže jsme zpátky dorazily nějak kolem třetí.
Sněžilo celej den, takže ačkoliv byla příjezdová cesta ráno odházená, do odpoledne byla zase zapadaná. Náš barák má navíc snad největší příjezdovku, kterou jsem tady za celou dobu viděla. Všechny jsme teda začaly odhazovat vrstvu sněhu. Než jsme byly hotový, už na zemi ležela další vrstva. Fakt sněžilo hustě. :) No každopádně jsme dneska měli všichni na odpoledne naplánovaný Milwaukee a surprise birthday party pro Johnovo ségru. :) John měl z práce přijet už nějak kolem třetí. Nakonec přijel v půl pátý - trošičku zpoždění. :D Všichni jsme se oblíkli do červeno-červenýho a vyrazili. Cesta trvala dýl než normálně, protože všechno bylo zasněžený.
Já se na tuhle párty moc netěšila, tohle je ta jediná část rodiny, kdy si prostě občas (opravdu neříkám celou dobu) připadám jako "navíc". Jsou to vždycky jen momenty, ale prostě to stačí. No každopádně dneska musim říct, že to bylo opravdu fajn. :) Tenhle nepříjemnej moment se mi dneska nestal ani jednou. Všude zase spousta jídla, zábava plynula, cejtila jsem se i zahrnutá do hovoru, výbornej dort. Prostě shrnula bych to tak, že mě to příjemně překvapilo, i když se mi tam na začátku moc nechtělo. :)

makám :D

japonská soda in America :D

Žádné komentáře:

Okomentovat