pátek 28. prosince 2012

Christmas break continues

Ve čtvrtek jsem neměla žádný plány, ale jen den bez jití nikam se celkem i hodil. Prostě jsem si udělala absolutní relax, celej den v pyžamu. :D
Dneska jsem se probudila se skvělou náladou. Šla jsem z kouknout Grace, který včera nebylo dobře. Ta mi řekla, že je už v pohodě, takže super. :) Nasnídala jsem se, mimochodem výborná snídaně a skypovala jsem s domovem. :) V 11:45 jsem byla domluvená s Raffí, Emily a Sofie, že půjdeme bruslit. Moje první bruslení tady! :) Bylo to super. Raffí mi vyprávěla o jejích Vánocích, který strávila s její hostfamily v Chicagu, probraly jsme, co jsme dostaly, všechny rodinný členy, naše otřesy mozků na ledu a spoustu dalšího. Mimo jiné jsem se konečně dala víc do hovoru i se Sofie.
Když to všechno skončilo asi kolem druhý, tak nás Sofie pozvala na horkou čokoládu k ní domů, prej abysme se zahřály. :) Bylo to fajn, nakonec jsme tam skončily asi na další dvě hodiny, což jsme moc neplánovaly. Holky mě navíc pozvaly na párty, která je dneska večer, takže jsem byla nadšená. :)
Emily mě pak hodila domů. Dneska celej den sněží, takže silnice vypadaj příšerně. Strašně to klouzalo, takže jsme si málem hodily hodiny na silnici. :/
Doma jsem pak připravovala dneska večeři pro svojí hostrodinku. Moje oblíbený Milánský špagety. Bohužel to ale chutnalo jinak, než moje oblíbený jídlo opravdu chutná. :( Jodi a John se vyjádřili, že jim to fakt chutná a oba si i přidali. Grace nechala. Nevim. Myslim si, že minulý jídlo jim asi chutnalo víc. :) Chystám se ale dělat jahodový knedlíky, tak si myslim, že jestli mi vykyne těsto, že to by jim fakt mělo chutnat.. Uvidíme. :)
Po večeři jsem vyrazila na Luke´s party. Bylo to fajn. Poznala jsem spoustu dalších lidí. Znala jsem tam jen asi 4 holky a bylo nás tam celkem 13, takže fakt dost novejch lidí. :)
Můj víkend je naplánovanej do poslední minuty. Rodičové, pokud nebudu mít čas na skype zejtra, neplašte, nikdo mě nezastřelil ani podobně. :D Jedeme totiž do Oshkosh do mallu na nákupy. Při tý příležitosti doufám vyberu něco pro Johna, protože má v neděli narozky. Potom pojedeme domů a pak do Milwaukee za Johnovo rodinou oslavit narozky. :) V neděli by měla bejt jeho narozeninová oslava doma, takže tady bude spousta lidí. Dostala jsem za úkol pozvat si kámošku, aby mě to nenudilo. :D Takže je vybraná Raffí. :D
Mám jen jedinou fotku, tak sdílim aspon tu a přidávám jednu fotku z Raffi Christmas party minulej tejden. :)
Mějte se famfárově. :)


Dnešní bruslení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat