pátek 4. ledna 2013

20. týden

Takže ač se mi chtělo nebo spíš nechtělo, tak jsem se ve středu po tejdnu a půl zase vydala do školy. :D Mym cílem pro tenhle týden bylo dopsat všechny chybějící testy (ještě z doby, kdy jsem byla nemocná), abych pak nešílela s finals, který se mimo jiný blíží rychleji, než bych chtěla. Ve středu byl ve škole docela pohodovej den. Ani jeden z učitelů se (díky bohu) nerozhodl nás přivítat testem. Po škole jsem měla naplánovanou schůzku v kanceláři. Chtěla jsem hlavně vědět, jestli je lepší udělat ACT nebo SAT. Po asi 45 minutách jsme se rozhodli, že po mě bude lepší ACT, takže nejspíš 13. dubna. Po schůzce v kanceláři jsem byla domluvená, že se sejdu s Vicki (Raffi hostmom) ve školnim bazénu, protože jsem jí poprosila, jestli by mi představila Couch of Diving club. Proběhlo to líp, než jsem očekávala. :)
Vicki mě představila a odešla, takže pak už to bylo jenom na mě. Výsledek hovoru - v pátek v 5:15 první trénink. Super! Domů jsem přišla nějak kolem 6, udělala úkoly a večer šla spát. :)
Ve čtvrtek jsem to měla nabitý ve škole. Hned první hodinu test z human bio a během jsem měla domluvený, že si dopíšu dva chybějící testy. Všechno šlo tak nějak v pohodě. Když jsem po škole s Amandou dopsala další test na Human bio a pak na Amandina mamka hodila domů. Asi po 5. jsem teda přišla a v podstatě pak dělala úkoly, protože dneska jsem musela doplnit první Finals, kterej se psal už v prosinci (když jsem byla nemocná). Měla jsem z toho docela nervy, ale kromě toho, že to bylo strašně dlouhý, to nebylo tak těžký. :) No a po testu jsem se konečně dočkala něčeho, na co jsem se nemohla dočkat od středy. First diving practise! Měla jsem z toho docela strach, protože ty holky to všechny dělaj strašně dlouho. Bylo to ale uplně v pohodě. :) Seznámila jsem se se spoustou novejch holek. Na začátku jsem skákala jen na suchu, potom mě pustil na prkno. Napoprvé se mi to prkno krásně rozklepalo, já zařvala a spadla do vody. :D Ne, první pokus úspěšnej nebyl. Pak jsem si na to ale zvykla a nakonci jsem skákala i pozadu a přes hlavu. Jsem uplně nadšená. Bylo to skvělý a nemůžu se dočkat dalšího tréninku. :)
Jinak na víkend se taky strašně těšim, zejtra jedeme do Milwaukee k někomu, koho ještě neznám. Navíc mi slíbili, že mi ukážou jejich oblíbenou restauraci a v neděli jedeme na lyže (já na snowboard). Nemůžu se dočkat!! :)
Užijte si víkend!

4 komentáře:

  1. Ty jsi tak aktivní! Já teď sedím doma a buď se učím nebo jsem u počítače. Někdy si něco přečtu(ale pozor, teď čtu v Aj Pride and Prejudice!)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, každej trénink je skvělej :) Už jsi si podala přihlášky atd? :)

      Vymazat
    2. Jaké přihlášky myslíš? Jestli ty jako exchange student tak to mám ještě tak dva roky, teď spíš musím dělat přihlášky na střední.). A děkuji.

      Vymazat
    3. Aha, to jsem nevěděla. Já myslela, že se chystáš už příští rok. Jinak hodně štěstí s příjmačkama na střední! :)

      Vymazat