středa 16. ledna 2013

Finals - Den 1.

Ráno jsem vstala o půl hodiny dřív než normálně. Měla jsem totiž už v 7 být ve škole na takovou přípravu na finals, který budu psát ve čtvrtek. Jodi jsem v úterý večer poprosila, jestli je to možný a ona, že jo, že v pohodičce. Nevim, co se stalo, ale ráno byla tak strašně pomalá. Čím pomalejší byla ona, tím nervóznější jsem byla já. (Opravdu nepotřebuju další stresy v den finals). Takže jsme nakonec v 7 teprve vyjely, místo toho, abych tam už byla. No, nenadělám nic. Samozřejmě všichni už tam byli, tak jsem si musela sednout do nejzadnější lavice a tim pádem neslyšela skoro nic. Po asi 25 minutách jsem musela jít, protože jsem si nutně musela před hodinou přečíst ještě zápisy. Momentálně pro mě byly důležitější aktuální finals (a ne až ty na zejtra :D). Human bio šlo v pohodě. Opravdu jsem se na to připravila a vyplatilo se to, protože výsledek - A. :) Pak jsem se rozhodla, že ještě jednou zajdu za tim učitelem na US history a poprosim ho o trochu jednotlivější přístup, že jsem nic neslyšela, a že je těžký rozumět (a blablabla :D). To se mi nakonec hodně vyplatilo, ale o tom později. Pak jsem hned běžela na druhej konec školy na World literature. Nesnášim tu hodinu. Testy jsou vždycky ve smyslu, hádej, co si učitel myslí. Všechny otázky jsou a co tím chtěl autor říci nebo kdo řekl tuhle větu a tam jedna věta z celý knížky. Z jedný věty člověk opravdu nepochopí kontext. Když jsem odcházela, měla jsem pocit, že jsem to celý natipovala. Opravdu mě pak odpoledne překvapilo na žákovský B. Jsem za něj v tomhle případě štastná. :) Další byla ten den matika. Tu jsem opravdu čekala daleko těžší. Ještě pořád nemám výsledek, ale to bylo opravdu jednoduchý. :) Škola pak končila ve 12:10. Tentokrát jsem musela busem (poprvé v tomhle roce). Člověk by čekal, že po takovym dni přijde domů a bude odpočívat. Místo toho ale přichází další učení. Zábava, ne? :D Zejtra mám další dva finals - tentokrát už poslední a nemůžu se dočkat, až to bude za mnou. Mimochodem se vrátim k Mr. Rundquist. Ten chlap je úžasnej. Řekl mi, že maj zítra přijít zase před školou, ale že jinak se nemám vůbec stresovat a že mi ručí za to, že to bude ok! Super :D
Takže jdu nevystresovaná spát a zvládnout poslední dva finals tomorrow!
Dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat