neděle 13. ledna 2013

Weekend before finals

Můj víkend byl fajn, ale vzhledem k tomu, že finals jsou už tenhle týden a já mám kromě úterý každej den tréninky, musela jsem se dost učit.
V sobotu ráno jsem vstala, pokecala si na skypu a konečně odzdobila vánoční stromek ve svym pokoji. Potom přijela Jodina mamka. Je tady fakt každej týden, protože se doma nudí, takže jsou z její návštěvy všichni doslova nadšení. :D Jodi s ní teda potom odjela po nějakejch obchodech a já naštěstí mohla zůstat doma. Poklidila jsem si pokoj, naobědvala se a pustila se do přípravy na finals z human bio. Je jednodušší se to učit podruhý, ale je toho za půl roku hrozně moc, takže to teda moc jednoduchý není. Dostala jsem se asi do poloviny, když se vrátila Jodi s mamkou a Grace, kterou vyzvedly od kamarádky. Obvolala jsem s Jodi nějaký operátory, protože mi zase končí měsíc a můj signál je opravdu naprd. Kdykoliv telefon potřebuju, mám prostě smůlu. Kolem půl šestý jsme vyrazili už i s Johnem k Johnovo šéfovi a zároveň kámošovi na večeři a na Packer game. Jela s náma i Raffi, takže super. :) Večeře byla výborná, lepší steak jsem snad nikdy neměla, takže kdyby Grace nebyla trochu otravná, nemělo by to chybu.
Dneska jsem vstala asi v 9 a v podstatě okamžitě jsem se začala učit. Byli jsme s Johnem a Grace domluvený, že až budu alespon většinově hotová s učením na finals, pojedeme si zacvičit do YMCA a koupit můj novej tarif (bohužel i s telefonem, kterej vůbec nepotřebuju). Tady si ke každýmu operátorovi musíte koupit mobil přímo od něj, jinak to prostě nefunguje. Takže kdyby nějakej exchange na příští rok měl zájem o půl roku starej mobil, kterej je ale i s operačnim systémem atd od Virgin mobile, dejte vědět. Shánění telefonu každopádně nakonec zabralo daleko víc času, než jsme předpokládali a YMCA jsme nestihli. Já pak dostala příšernou migrénu, takže opravdu parádní zakončení dne! :D K večeru se to pak trochu zlepšilo, tak jsem se aspon najedla a zkoukli jsme film. Už jsem se na školu ani nepodívala! :D
Chci, aby tenhle tejden byl za mnou!
můj nejoblíbenější dezert!

řidič Porsche

no comment :D

:)

Žádné komentáře:

Okomentovat