neděle 6. ledna 2013

The first weekend of 2013

Tak další víkend utekl jako voda a mám před sebou poslední týden klídku před finals. Aby toho klídku ale nebylo moc, tak mám teda každý den tenhle týden trénink. To znamená ze školy nepřijdu ani jeden den před sedmou. :D Nechci si ale ztěžovat, protože se na ty tréninky strašně těšim. :) Jediný, co mi vrtá hlavou je, že se cítim trochu blbě si každý den říkat o odvoz.
Vrátim se ale k tomuhle víkendu. Včera jsme měli hned ráno schůzku s poteciální novou housekeeper (doted jsme žádnou neměli). Takže to vypadá, že i to málo, co jsem tady pomáhala odpadne. To málo je myšleno, že jsem tak třikrát do měsíce vysála celý barák. Schůzka proběhla v pohodě, takže v úterý bude první zkušební den. Po schůzce přijela Jodina mamča, že si chce koupit nový kabát. Už několikrát jsme takhle byly všechny holky nakupovat a to je vždycky na sto let a já věděla, že mám dost úkolů a v neděli na ně nebude vůbec čas. Zeptala jsem se teda, jestli můžu zůstat doma, což nebyl problém. Nakonec jsem do školy udělala víc, než jsem musela, ale to se bude hodit, když budu tenhle týden (a asi i další) very busy. :D Navíc jsem si uklidila pokoj, šatnu atd. :D Nevim, co se to tu se mnou děje. :D
Tak jak jsem očekávala, nákupy opravdu byly sto let, takže když někdy kolem 5. konečně přijely domů, John se vrátil z práce a začali jsme balit všechno na lyžování na druhej den, na přespání atd. Bylo toho dost. Všechno se naskládalo do auta a vyrazili jsme. První zastávka Johnův kamarád a Packer game. :D U Johnovo kamaráda byli ještě další dva Johnovi kamarádi i s manželkama a dětma. Byly tři holky freshmenky, ale fajn. :) Pořád se mě na něco ptaly, hrály jsme Just dance 3. Prostě fajn večer. Na přespání jsme jeli ke Kayle. To není zrovna moje oblíbená osoba, ale kupodivu to bylo fajn. Aspon mi ani jednou neudělala to, co uplně nesnášim. Když třeba napoprvé nerozumim, tak se otočí na JOhna nebo na Jodi a zeptá se jich na mě přede mnou. To mě fakt vytáčí, ale včera to vynechala, takže fajn. :D
V neděli ráno jsme se najedli (mimochodem výborná snídaně) a vyrazili ve třech. Já, John a Grace. Chtěli, abych je naučila na snowboardu. Vůbec to ale nešlo, Grace prostě odmítá kohokoliv poslouchat a John se snažil, ale prostě to nešlo, takže změnili výbavu a přestoupili na lyže. John lyžovat umí, ale Grace na tom nikdy nestála. Já jsem se pak teda trhla, protože jsem si chtěla zajezdit na aspon trochu kopci (jsem v placatym Wisconsinu) a ne na kopci, kde se to všichni učí. Bylo to fajn, ale v podstatě jsem byla celej den sama.
Každopádně jsem si víkend užila a už se nemůžu dočkat zítřejšího divingu! :)


jedna z nejvyšších wisconsinkejch hor :D


Dobrou noc :)


Žádné komentáře:

Okomentovat