neděle 20. ledna 2013

Prodloužený víkend

Když jsem ve čtvrtek po škole přišla domů, čekala jsem, že tenhle víkend bude skvělej, ale že až tak, to předčilo moje očekávání!
V pátek jsem ráno vstávala asi v 8:30 na budíka, abych pokecala s rodičema. Ještě před skypem jsem si udělala výbornou snídani a pak se se skvělou náladou a spokojenym žaludkem přihlásila na skype. :) Čekal mě asi nejlepší rozhovor za celou dobu, co jsem tady. Zjistila jsem totiž, že moje rodinka se mě na konci roku chystá navštívit tady ve státech!! :) Měla jsem takovou radost, že se to ani nedá popsat. Taky jsme se bavili o vysokejch a tim, že tady dostanu americkou maturitu, tak bych možná na vysokou mohla nastoupit už od září a uplně přeskočit zbytek gymplu. No nebylo by to skvělý? :) Takže opravdu celá totálně, nepopsatelně nadšená jsem jela k Raffi. Byly jsme totiž domluvené, že spolu ozdobíme můj memory box, kterej jsem od ní dostala k narozkám. :) U ní to bylo jako vždycky úžasný, pokecaly jsme a téměr jsme i dokončily ten box. K obědu nám její hostmom připravila výborný kuřecí a já pak musela v 4 odjet na trénink. Vyzvedl mě u Raffi Ryan ještě se dvěma klukama. Krásně jsem se před nima ztrapnila, když mi uklouzla noha a natáhla jsem se do čerstvě napadanýho sněhu. :D
Trénink byl fajn, jako vždycky. Hned po tréninku mě pak John vyzvedl a jeli jsme všichni na večeři do německý restaurace. Byl tam i Johnovo šéf a ještě jeden kolega (Kevin). Jídlo bylo vynikající!! Na jídelníčku byl dokonce Czechoslovakian Goulash, což mě velmi potěšilo! :) Po předkrmu, hlavnim jídle a ještě dezertu jsme se odkutáleli všichni domů a já poprvé nadhodila téma, že by moje rodina na konci roku přijela. Odpověď byla hned pozitivní, že jsou vytaní kdykoliv a že určitě ANO! Skvělý zakončení skvělýho dne.
V sobotu jsem ráno opět mluvila s rodičema. Tentokrát jsme už probrali konkrétní termíny letů, abych to mohla nadhodit hostrodince a ty si mohli vybrat. :) Potom jsme já, Jodi, Grace a Raffi jely do takovýho zábavního parku. Hrály jsme laser game, minibowling a ještě nějaký další hry. Pak jsme udělaly nějaký fotky v takovým tom americkym fotícím automatu a jely se najíst. Oběd opět vynikající! Asi kolem čtvrtý jsme pak přijely domů a já se začala hned chystat na večer, protože škola pořádala Evening in the Cotton Club, což si představte něco jako Homecoming. Když jsem tam přišla, opět všechno nádherně vyzdobený. Vůbec bych neřekla, že jsem byla ve škole, protože to se tý jídelně, kam chodim každej den vůbec nepodobalo. Podávala se večeře i s dezertem - zase vynikající! A potom byl čas na tanec. Protancovala jsem to s holkama vlastně skoro celý a bylo to fakt skvělý! Potom mě Raffi hodila Jazzie domů a šla jsem spát.
Dneska jsem se celej den cejtila strašně unavená. Dopoledne jsme s Jodi shlídly Twilight New Moon a rodiče koupili letenky. Pak se jelo na nákup. Nakoupila jsem si nějaký nový školní potřeby na druhý pololetí. Nakonec jsme odpoledne ještě shlídli první díl Twilight. Já u toho usnula. :D Byla jsem fakt vyřízená. Pak večeře a je večer.
Takže přeju všem hodně štěstí s pololetkama v ČR a já jdu zahájit druhej semestr tady! :)
Dobrou noc
takhle jsme si nalejvali džus na Cotton Club :)

výdoba

řekli byste, že tohle je školní jídelna?

ano, i tohle je školní jídelna :)

s Jazzie a Raffi







s Amandou :)

Raffi

hrajeme :D


minibowling

laser game

fotka z automatu :D

timhle tady normálně jezdíme :D

a dokonce si můžeme vybrat :D

americká klasika - hambáč :D

socha svobody s hamburgerem.. to mi přišlo trochu přehnaný :D

s Jazzie před odchodem :)

5 komentářů:

  1. Ahoj.
    Prosim tě dost taková divná otázka asi. Proč skypuješ s rodičema když je u nás noc?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to slušelo a ty limuzíny vám táák závidím.)! Taktéž ti přeji vše nejlepší pro další semestr, je skvělé, že pak za tebou přijedou rodiče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou limuzinou jsem nejela.. :D jen jsem ji videla, tak jsem se u ni vyfotila :D .. jinak dekuju moc! :)

      Vymazat
  3. Tý jo , tak se tady dočítám, že chceš skoncovat s gymplem. Měla jsi po návratu jít do 4.ročníku? A přihlášky si podáš kam? Jde to jen tam kde nejsou příjmačky? Ale jestli nemáš matiku tak si ji určitě vem ve druhém pololetí (se mně zdá že je všude na školách a ta by ti chyběla). Hodně štěstí.
    ahoj
    Jája

    OdpovědětVymazat