čtvrtek 17. ledna 2013

Finals are over

Tak moje obrovská hrozba, který jsem se opravdu bála, je za mnou! :)
Dneska ráno jsem vstala v 6, abych byla v 7 ve škole ačkoliv škola začínala už v 8:20. Potřebovala jsem si ještě s Mr. Rundquistem upřesnit nějaký věci k finals z US History. To bylo hned první hodinu. Test byl 150 otázek s výběrem A, B, C, D občas i E a F. Jako fakt docela nakládačka, takže kdybych ráno nepřišla, byla bych ztracená. Každopádně jsem dostala 96,7% čili skoro A+. Hned po týhle hodině jsem se přesunula na Health. Další (tentokrát poslední) finals. Tahle hodina by byla uplně primitivní bejt v češtině. Bohužel je to všechno v aj a učit se slova jako obřízka nebo podrobně všechny mental illnesses. V češtině bych věděla, v angličtině to byla trochu tipovačka. Ještě nemám výsledky, tak jsem zvědavá. Každopádně v 11:15 odvzvonilo a já věděla, že už mi zbývá jen krásnej pohodičkovej den. :)
S Devon a Raffi jsme vyrazily na oběd ven. Bylo to strašně fajn. Hlavně ten pocit, všechno hotový, žádný další zkoušky a jen krásnej prodlouženej víkend, je fakt nádhernej. Asi kolem 1 jsme se vrátily do školy a ještě pořád měly asi hodinu do další hodiny. Tu jsme celou prokecaly, protože jsme neměly ŽÁDNÝ ÚKOLY! :D
Potom jsem šla na svojí poslední hodinu Biotech! :( Najednou jsem si uvědomila, že to je opravdu poslední hodina a že mi tahle třída, tahle učitelka a i ten předmět budou opravdu chybět hodně! Taky jsem si opravdu uvědomila, že jsem v polovině. Takže na jednu stranu jsem byla ve strašný euforii, že jsem všechno zvládla skvěle, na druhou stranu mi bylo líto, že to pololetí opravdu končí. Mrs. Brown mi bude opravdu chybět. Chci se s ní aspoň vyfotit, abych měla památku. :D Je ale trochu divný si říkat učitelům o fotky. :D
Hned po škole jsem byla s Raffi domluvená, že se sejdeme u skříněk. Nevěděly jsem, co budeme dělat. Nevim, jak se to stalo, ale já dostala nápad, že mě má něco naučit na klavír. :) Bylo to úžasný! Poslouchala jsem jí, která je opravdu skvělá a taky mě začala učit jednu skladbu. :) Nasmály jsem se šíleně, protože moje prsty byly dost neohebný. :D
Potom jsem Raffi vyprovodila ke vchodu a cestou potkala Mrs. Counter, naší couch AFS clubu. Tak jsme si chvilku popovídaly a ona pak už odcházela. Já počkala asi 10minut a měla trénink divingu. :)
Udělala jsem dneska další novej skok, o kterej se už pokoušim tři tréninky a pořád mi to nešlo, tak jsem měla strašnou radost, když se to dneska poprvé povedlo!
Potom mě vyzvedla Jodi. Chvíli jsem si ještě hrála na klavír a teď ležim v posteli, poslouchám Taylor Swift CD od Amandy a užívám si to, že jsem zvládla finals líp, než jsem čekala. :)
Taky si projíždim nazpátek ten první semestr a asi to shrnu i v článku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat