středa 16. ledna 2013

První valentýnská výzdoba, trénink a šprtání!

Takže moje pondělí bylo pretty busy. To, že se blíží finals na mě dolehlo už v plnym dopadu, ale neměla jsem moc čas s tim něco dělat, takže jsem z toho byla na nervy. Domů jsem totiž přišla zase někdy v 8 po tréninku. Ve škole jsme hodně opakovali. Já si celej den užívala to, že mám konečně funkční telefon. Je to opravdu úleva. Jinak jsem v pondělí dotočila svojí první salto dopředu a nebolelo to! :D To jsem měla fakt radost. :) Taky ještě musim zmínit, že po tréninku jsem šla s Jodi do Walgreens pro něco a co jsem poprvé neviděla. Valentýnská výzdoba všude! Všude obrovský plyšový medvědi se srdcem v ruce! To jsem doma nikdy nezažila tohle. Nestíhala jsem zírat. Pak už jen vyzvednout Grace z tréninku, domů a před spaním ještě začít už seriozně mluvit o datumu do ARIZONY!! Takže v březnu uvidim GRAND CANYON!! Nemůžu se dočkat. :)
V úterý jsem po dlouhý době zamířila po škole rovnou domů. Díky bohu jsem měla opět odvoz, a tak jsem se vyhnula autobusu. :) To jsem opravdu ocenila. Doma jsem ale včera nedělala nic jinýho, než se učila. Věděla jsem, že mě čekaj tři testy - Human bio (což v Aj opravdu není jednoduchý, World literature - ta mě zabíjí a matika, která je v pohodě, ale věděla jsem, že nutně potřebuju A :D). No zabralo mi to fakt celý odpoledne a celá nervozní jsem šla spát.

všichni chtěli být v teplý vodě :D



Žádné komentáře:

Okomentovat