úterý 1. ledna 2013

Christmas break is over

Tak je to tady. Zejtra se jde zase do školy. Docelá závidím vám v ČR, co si můžete užít volno ještě zejtra.
Chci se ještě podělit o poslední dva volný dny. Na Silvestra jsem ráno vstala nějak kolem půl desátý, zavolala si s rodičema a vzájemně jsme si popřáli hezkej vstup do novýho roku. :) Potom jsem se rychle snažila zase odebrat něco z hromady domácích úkolů, což se mi i docela povedlo. :) Asi kolem druhý hodiny jsem s Jodi a Grace vyrazila na nákupy. :) Chtěla jsem si sehnat nový plavky, bohužel jsem ale moc štěstí neměla, takže nic.
Musim zmínit ještě jednu hodně nepodstatnou věc, kterou jsem ale ještě nikdy neviděla. :) Jely jsme včera po nákupech do automyčky. Z ČR znám normální automyčky, kam vjedeš s celym autem i s lidma vevnitř, objedou tě kartáče atd a odjíždíš. Takový jsou tady taky, tak jsem čekala, že jedeme do něčeho takovýho. My ale přijely do myčky, kde si nejprve vybereš program, kterej chceš, dostaneš účtenku, vystoupíš z auta, jdeš do skleněný budovy se sedačka, kde se pohodlně posadíš a sleduješ svoje auto, jak jede od stanice ke stanici (podle toho, kolik stanic si zaplatíš) a na jedný třeba luxujou, na druhý myjou okna ze vnitř a podobně. Pak to projedou klasickou myčkou, my ale pořád byly venku, pak ti ho ručně dosušej a nablejskaj. :) Ty si to pak prohlídneš a když jsi spokojenej, zaplatíš. To mi přišlo opravdu zajímavý sledovat. :D
No každopádně kolem půl pátý jsme měli vyrážet už i Johnem směr Green Bay na hokej. Hrál nejlepší wisconsinkej tým. Na stadionu bylo zorganizovanej sraz se skupinou exchange studentů a jejich rodin od mojí organizace. :) Chyběla mi tam Mariana (Brazilka), ale byl tam aspon Jakub (Slovák). :) Koupili jsme si všichni lístky (já ho dostala od svojí rodiny) a šli si sednout. Hru jsme vyhráli a rozhodně jsem si jí užila. Hrozně se mi líbilo, že tam měli takovou tu čtyřstěnou televizi, kde v mezi časech ukazujou lidi, nebo běží kiss camera, kde hledaj páry a chtěj, aby si daly pusu. No, prostě přesně, jak to znám z filmů. :)
Po hře jsme se celá skupina přesunuli zase zpátky do Appletonu do hotelu. Většina rodin tam přespávala, ale my vzhledem k tomu, že bydlíme asi 4míle odtud, jsme se rozhodli spát doma. :) Takže jsme si zaplavali, užili vířivku, hráli nějaký hry jako karaoke, karty a podobně, oslavili půlnoc, pak jsme šli ještě do bazénu a asi nějak kolem půl druhý jsme se sbalili a jeli domů. :) Bylo to super. Byla jsem hodně s tim slovákem, kterej je strašně fajn. :) Jediný, co mi strašně chybělo, že jsem neviděla žádnej ohňostroj. Ve městě je prej zakázáno dělat soukromý ohňostroje a městský ohňostroje se dělaj na Den nezávislosti.
No jinak dneska jsem vstávala asi v 11 a to jsem pořád byla rychlejší než Grace. No Novej rok je v mojí rodině tradice udělat velkej, bohatej oběd. :) To se mi strašně líbilo. Byla tady i Jodi mamka (Jodi nechtěla, aby byla na Novej rok sama), měli jsme asi 4chodový jídlo a bylo to naprosto vynikající. :) Předkrm salát, hlavní jídlo výbornej steak s bramborama a brokolicí, další jídlo byl krab, kterýho jsem jedla poprvý v životě a bylo to fakt skvělý a jako zákusek jsme měli narozeninovej dort, protože Jodina mamča měla asi 3 dny zpátky narozky. :) Vynikající!
Zbytek dne už byl jen odpočívací. Všichni jsme byli moc unavený na to, abychom něco dělali.
Když si ted nazpátek vzpomenu, jak jsem Vánoce strašně nechtěla, jak jsem v pátek, kdy začaly prázdniny mluvila s tatkou na skypu a brečela, že chci domů a že by mi "jeden semestr stačil", jsem si jistá, že by mi nestačil a jsem hrozně ráda, že jsem tu na rok. Tyhle vánoční prázdniny byly skvělý, perfektní, úžasný. Každej den se dělo něco, kromě jednoho jedinýho dne, kterej jsem si fakt užila jen v pyžamu. Takže do Česka vzkazuju, užijte si poslední den prázdnin a sama jsem rozhodnutá si 2013 užít do poslední kapky!!
Happy New Year!
lístky na hokej

od Grace pro mě :)

Jakub - Slovák :)

přípravy na novoroční oběd :)

mnam :)

 na hokeji


mascot :)

první novoroční rodinná fotka :)

all over the world :)


hokejová


2 komentáře:

  1. Užij si i tu poslední kapku a vůbec všechno! Já jsem ráda, že máme ještě den prázdnin, protože nevím, jak bych se do školy dobelhala.)...
    Hokej mě moc nebaví, vlastně ho nemám vůbec ráda, ale pokud se ti líbil, není co řešit, že.). A tu kiss cameru bych chtěla vidět naživo.).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš něco s nohou? :( Já zrovna nejsem nějakej extrémní hokejovej fanoušek (vlastně to byl můj první hokej v životě), ale ta atmosféra tam byla skvělá :) V mezičase byly různý soutěže na ledě, kde se účastinili lidi, tak to bylo fakt fajn :)

      Vymazat