pátek 11. ledna 2013

Diving, pitva a vězni!

Tak mám za sebou náročný, ale úžasný týden. :)
V pondělí si ve škole nepamatuju nic nějak zázračnýho. Akorát asi na Health přišla nová holka, která přestoupila z jiný školy. Po škole jsem si udělala úkoly a v 5:15 jsem měla sraz s couchem u bazénu. Ten mě, Elizabeth a ještě jednu holku vzal do bazénu Lawrence university v Appletonu, kde probíhal pondělní trénink. :) Jak jsem se zmiňovala posledně, nemohla jsem se dočkat. V pondělí jsem, pokud si dobře pamatuju, jen opakovala všechno z pátka. Ono si člověk na to prkno opravdu ze začátku musí zvyknout. :D Potkala jsem navíc další lidi z týmu. Všichni jsou strašně milý, pořád se mě na něco ptaj. :D Největší mýt o Evropanech v Americe je, že si holky neholí nohy, nic. :D Ten jsem se jim snažila vyvrátit (snad i moje nohy dokázaly, že se v Evropě opravdu holíme).
V úterý ve škole zase pohodička. Hodně učitelů už nám rozdalo papíry obsahující to, co bude ve finals. Po škole jsem tentokrát měla trénink přímo na naší high school od 5:15. Zůstala se mnou po škole Amanda, tak jsme si prohlídly nástěnky s nadcházejícíma akcema, udělaly úkoly, najedly, pokecaly a já pak šla na trénink a Amanda domů. Trénink byl fajn. Poprvé bez Elizabeth. Dostala jsem další tunu otázek o Česku a couch už na mě rozjel další spoustu skoků a i z těch jednodušších udělal složitější. Takže už po třetím tréninku jsem skákala pozadu a hlavou napřed. :) Po tréninku mě měla vyzvednou Jodi s Grace s tím, že pojedeme do knihovny. Přijet měli v 7. Když ještě v 7:15 nikdo nevypadal ani, že se blíží.. začala jsem volat. Jodi a Grace vypnutej telefon, což je samo o sobě divný. Za chvíli pak přijel John a oznámil mi, že Jodin taťka byl odvezenej do nemocnice kvůli vnitřímu krvácí a dodal, že passed out. Já jsem si v tu chvíli vůbec nebyla jistá, jestli passed out znamená omdlít nebo umřít (k mýmu nadšení jsem nakonec zjistila, že umřít by bylo: He passed away). Vyděsil mě hrozně. Mám Jodina taťku fakt ráda. :) John mě teda hodil domů a jel za Jodi a Grace do nemocnice. Domů se vrátili pak asi v 9 už s lepšíma zprávama, i když byl pořád na jednotce intenzivní péče.
Ve středu ve škole asi zase nic moc zajímavýho, akorát jsme psali nějaký testíky. Po škole jsem zase udělala úkoly v 5:15 opět čekala u bazénu na couche, kterej mě hodil do Appletonu. Zase jsem byla bez Elizabeth, která měla něco jinýho, co musela udělat. Každopádně ve středu jsem si skočila první salto a vlastně jsem vůbec nevěděla, že ho jdu dělat. :D Jediný, co mi couch řekl, abych skákala uplně stejně jako doteď a že až řekne teď, tak si přitáhnu nohy k tělu. Udělala jsem přesně, co mi řekl a bylo to moje první salto! Když jsem se vynořila z vody, všichni mi tleskali. To je fakt skvělý! I když vim, že to nebylo to nejlepší salto na světě, tak to prostě podpoří. :) Doma jsem pak doděla úkoly a šla spát.
Ve čtvrtek byl hodně zajímavej den. Ráno jsem přišla jako každej den na human bio, tentokrát ale hodina probíhala uplně jinak. Učitel nás rozdělil do skupin po zhruba 4 lidech a každá skupina dostala jedno ještě nenarozený prase na to, abysme se mohli podívat na orgány a naučit se stavbu těla, která je hodně podobná tý lidský. To mi přišlo hodně zajímavý. Místama to bylo celkem nechutný, každopádně tohle je něco, co bych v Česku na střední nikdy nezažila. Celej den pak pokračoval normálně až do šestý hodiny. Na hodinu Personal Health nám totiž přišli vězni. Probíráme zrovna alkohol a drogy a všichni 4 vězni byli zatčení za tohle. Jsou v posledním stádiu vězení a tak nám přišli (v tom zelenym oblečku, co známe z televize) povyprávět o jejich životech, jak se dostali do vězení a v podstatě to všechno bylo ve smyslu - Nikdy nepijte a nedrogujte! Bylo to hodně emocionální. Někteří, když četli svůj souhrn života, začali brečet. Asi musí bejt smutný uvědomit si, že život utekl a nic z něj nebylo. Každopádně po škole jsem zůstala s Elizabeth a Raffi. Já a Elizabeth jsme pak měli practise a Raffi zůstala a jen se dívala s tim, že potom se mnou pojede na Gracin concert jejího sboru ve škole. :) Practise proběhl v pohodě. Couch po mě chce těžší a těžší skoky. Už jsem dělala salto popředu, pozadu a takovej skok, kdy popředu vyskočim, scvaknu tělo a nohy dohromady a padám do vody šipkou čelem k prknu. Ten poslední se mi teda nepovedl ani jednou. :D Po tréninku mě a Raffi hodil Elizabeth táta do Graciny školy. Bylo to hezký. Grace byla hlavně strašně nadšená, že jsem nepřišla já, ale i Raffi, protože miluje, když je středem pozornosti. :) Pak jsme Jodi hodila Raffi domů a bylo 9, když jsme konečně přišly domů. Dostala nějaký dopisy od babičky, takže DĚKUJU! John je zkoušel číst v češtině a přeložit do Aj, tak mám docela srandovní video. :D
Dneska škola proběhla v pohodičce, jeden jeden test z matiky a ten byl v pohodě. :) Když jsem zkontrolovala náhodou mail, zjistila jsem, že dnešní trénink odpadá, což mě rozladilo, protože to pro mě znamenalo, že musim domů busem. Nakonec se ten den ale vyvinul líp, než jsem si myslela. Amanda mi nabídla, že mě hodí domů, takže paráda! Doma jsem si pak řikala, že se konečně musim přinutit začít dělat něco pro finals. Asi by to i docela dopadlo, ale když přišla Jodi z práce, tak se mě zeptala, jestli nechci na večeři do čínský. No samozřejmě jsem neváhala. Učení se nebo výborná večeře? :D U mě zvítězila večeře. Krásně jsem se přecpala, ale bylo to fakt vynikající! Doma jsem pak konečně odzdobily stromeček a zkoukli film. Krásnej relaxační pátek! Byla jsem pozvaná i na hockey game, ale chtěla jsem prostě jeden den z celýho tejdne jen odpočívat a nikoho neprosit o odvozy.
Mám za sebou šíleně busy week a ten další nebude lepší. Finals mě opravdu děsí.
pondělí a můj druhej practise v životě :)

Her name is Daisy. She was cute but she isn´t cute anymore! :D

human bio

:)
Držte mi prosím palce!

4 komentáře:

  1. Ahoj

    Ty jsi se věnovala nějakým skokům i doma? Nebo to jde jen tak začít skákat? Děláš doma jiný sport?

    Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma jsem tancovala standard a latinu. Jasně, že to jde.. Když chceš začít, tak prostě začneš skákat. Začínáš s nenáročnejma skokama a trenér ti přidává na obtížnosti podle toho, jak ti to jde.

      Vymazat
  2. Téda, jsi úžasná, že dáváš tak lehce ty skoky. Já nevím, ale asi bych se bála. Jak vysoko je ten můstek?
    A to prasátko...Je fakt, že to muselo být hodně poučné, ale na druhou stranu mi to přijde hrozně nechutné.
    Hodně energie do dalšího týdne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to i pěkně bolí, když dopadnu na záda a podobně, ale když se to pak povede, je to o to lepší! :) Prkno je buď metr nebo 3 metry (jsou i různý jiný, ale tohle je to, co děláme my).
      Trošku nechutný to bylo, ale zajímavý taky! :)

      Vymazat